Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik vind geen van beide foto's erg sterk. De eerste foto zou wel kunnen als de ketting veel scherper was geweest en de rest van de onderdelen veel minder scherp. De tweede foto vind ik drie keer niks. Rommelig, erg rommelig. Maar wellicht zijn deze foto's voor cross liefhebbers wel interessant.
Laat je uitleg weg en niemand die ziet dat het om een zot en zijn fiets gaat. Beter had je dan de ganse fiets gefotografeerd met de persoon in kwestie erbij. Dan had je een foto met een verhaal.
Als je ook de andere topics over het zelfde onderwerp bekijkt dan zie ook zijn stuur ergens passeren maar dat kon ik hier dus niet meer bij zetten. Voor mij ligt de nadruk op de singel speed (de eerste foto) en de 2de foto is louter informatief voor het oostblok merk.
Comment