Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Singel speed fixed gear

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Singel speed fixed gear

Hoe zot moet je zijn om met een oud (1960) Oekrains pisteframe met een fixed gear (geen vrijloop) en zonder remmen het veld in duiken om te crossen

Re: Singel speed fixed gear

Ik vind geen van beide foto's erg sterk. De eerste foto zou wel kunnen als de ketting veel scherper was geweest en de rest van de onderdelen veel minder scherp. De tweede foto vind ik drie keer niks. Rommelig, erg rommelig. Maar wellicht zijn deze foto's voor cross liefhebbers wel interessant.
    http://jonggolde.nl

Comment

De eerste heeft het helemaal, die vind ik mooi, en de scherpte op de ketting net goed.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Laat je uitleg weg en niemand die ziet dat het om een zot en zijn fiets gaat. Beter had je dan de ganse fiets gefotografeerd met de persoon in kwestie erbij. Dan had je een foto met een verhaal.

Comment

Als je ook de andere topics over het zelfde onderwerp bekijkt dan zie ook zijn stuur ergens passeren maar dat kon ik hier dus niet meer bij zetten. Voor mij ligt de nadruk op de singel speed (de eerste foto) en de 2de foto is louter informatief voor het oostblok merk.

Comment

Working...
          X