Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Was witter dan wit...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Was witter dan wit...

UPDATE:
    Last edited by appelboom; 11 november 2015, 18:57.
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

Re: Was witter dan wit...

tof !!! grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

deze vind ik dus mooi.
      Speciaal en mooi, echter zou ik de drie "gaatjes" in de muur boven de spiegel wegwerken.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
        deze vind ik dus mooi.
        Speciaal en mooi, echter zou ik de drie "gaatjes" in de muur boven de spiegel wegwerken.
        Ik volg.
        Ik zou ook nog overwegen een leescorrectie te doen, ik heb de indruk dat de linker spiegel al wat wegbuigt.
        Voor de rest wel heel mooi gedaan.
        Last edited by boudini; 11 november 2015, 19:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
          Ik volg.
          Ik zou ook nog overwegen een leescorrectie te doen, ik heb de indruk dat de linker spiegel al wat wegbuigt.
          Voor de rest wel heel mooi gedaan.
          heb eens een automatische leescorrectie (gvd spellingscorrectie ;-)) gedaan en de puntjes zag ik ook toen ik het hier poste :-p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
            heb eens een automatische leescorrectie (gvd spellingscorrectie ;-)) gedaan en de puntjes zag ik ook toen ik het hier poste :-p
            Beter zo, de fout zal ik nu maar laten staan (inderdaad door de spellingscontrole)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Beter zo, de fout zal ik nu maar laten staan (inderdaad door de spellingscontrole)
              Het was nu toevallig omdat het bij mij ook gebeurde dat ik het liet staan ;-)

Comment

Update
                www.erikthomas.be

Comment

Je bent er toch in geslaagd om de lijnen in deze foto heel strak te houden. Mooi.
                  Anderzijds (voor mij toch) zitten er toch een paar vlekken in de foto die afbreuk doen aan het strakke beeld en het smetteloze wit dat je hier wil tonen.
                  Zowel op de muur als op het bad. Heb het niet over schaduwen.
                  Ik zou er zelf geen up voor maken maar als je deze nogmaals ergens wil gebruiken zou ik ze er uit halen.

Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Je bent er toch in geslaagd om de lijnen in deze foto heel strak te houden. Mooi.
                    Anderzijds (voor mij toch) zitten er toch een paar vlekken in de foto die afbreuk doen aan het strakke beeld en het smetteloze wit dat je hier wil tonen.
                    Zowel op de muur als op het bad. Heb het niet over schaduwen.
                    Ik zou er zelf geen up voor maken maar als je deze nogmaals ergens wil gebruiken zou ik ze er uit halen.

Marc
                    als je de vlek bedoelt in het bad... idd dat is een reflectie van mij...

Comment

En tussen de spiegels,boven de hoek van de kast en op de badrand.

Marc
                      Last edited by Brombeer; 12 november 2015, 09:49. Reden: Toevoeging
                      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                      X