Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
deze vind ik dus mooi.
Speciaal en mooi, echter zou ik de drie "gaatjes" in de muur boven de spiegel wegwerken.
Ik volg.
Ik zou ook nog overwegen een leescorrectie te doen, ik heb de indruk dat de linker spiegel al wat wegbuigt.
Voor de rest wel heel mooi gedaan.
Ik volg.
Ik zou ook nog overwegen een leescorrectie te doen, ik heb de indruk dat de linker spiegel al wat wegbuigt.
Voor de rest wel heel mooi gedaan.
heb eens een automatische leescorrectie (gvd spellingscorrectie ;-)) gedaan en de puntjes zag ik ook toen ik het hier poste :-p
Je bent er toch in geslaagd om de lijnen in deze foto heel strak te houden. Mooi.
Anderzijds (voor mij toch) zitten er toch een paar vlekken in de foto die afbreuk doen aan het strakke beeld en het smetteloze wit dat je hier wil tonen.
Zowel op de muur als op het bad. Heb het niet over schaduwen.
Ik zou er zelf geen up voor maken maar als je deze nogmaals ergens wil gebruiken zou ik ze er uit halen.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Je bent er toch in geslaagd om de lijnen in deze foto heel strak te houden. Mooi.
Anderzijds (voor mij toch) zitten er toch een paar vlekken in de foto die afbreuk doen aan het strakke beeld en het smetteloze wit dat je hier wil tonen.
Zowel op de muur als op het bad. Heb het niet over schaduwen.
Ik zou er zelf geen up voor maken maar als je deze nogmaals ergens wil gebruiken zou ik ze er uit halen.
Marc
als je de vlek bedoelt in het bad... idd dat is een reflectie van mij...
Comment