Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fata Morgana
Collapse
X
-
-
Re: Fata Morgana
Mooie gladde weerspiegeling. Ik moest twee keer kijken voor ik doorhad dat ie ondersteboven stond, ik dacht eerst dat het heel vreemde mist was .
-
Een Fata Morgana is normaal gesproken een luchtspiegeling.
In dit geval is het een waterspiegeling.
Heel knap idee om de foto 180° te draaien.
De heiigheid tussen de gele berk en het rechterkader zorgt in de weerspiegeling (bovenaan dus) voor een mysterieuze blauwwitte neveligheid.
Voor de rest technisch alles in orde.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Voor mij geeft het roteren van de foto geen meerwaarde, integendeel.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Als ik hem niet gespiegeld zou hebben, zou ik hem waarschijnlijk niet geplaatst hebben.
De spiegeling gaf voor mij de foto wel een meerwaarde, maar ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt, Eddy.
Nuja, smaken verschillen, gelukkig maar
Bedankt voor het kijken en voor de reacties.Groetjes,
Dominic
Comment
-
-
ik heb mijn monitor even omgedraaid en 'k moet zeggen je hebt gelijk dat je de gele boom aan de rechter zijde wilt.
maar kan je niet beter het beeld horizontaal draaien,ipv op zijn kop te zetten.of onderaan flink wat lucht afhalen.
het is echt knap , maar door dat ie op zijn kop staat komt deze natuur pracht (vooral onderaan lucht) heel onnatuurlijk over...Last edited by bleuspics; 11 november 2015, 02:40.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtSpeciaal en gedurfd, en zeker niet slecht.
Het oogt zo onnatuurlijk, ik bleef een tijdje kijken wat er "mis" was aan deze foto of wat er "verkeerd gelopen" was.
Maar het kan zijn dat net dit je bedoeling was, dat we er niet zouden uitraken op het eerste zicht, en dan ben je natuurlijk in je opzet geslaagd .
Comment
-
Titel en foto = match!
Smaken verschillen idd Dominic, maar ikzelf zou ook niet gedraaid hebben.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
toch vooral gewoon een heel mooie foto hoorde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment