Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gogo Hellcross (SSCX)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gogo Hellcross (SSCX)

Een simpel concept: crossen al dan niet verkleed en elke ronde een halve pint drinken. De sfeer is goed en 't levert leuke beelden op.
    Eerst enkele details van fietsen. Laat de tips maar komen.

Re: Gogo Hellcross (SSCX)

Als ik je uitleg lees, vermoed ik dat er nog beelden van de cross zelf ook zullen volgen.
    Altijd moeilijk als je een reeks wil maken, om dat '" reeks " gevoel dan ook over te brengen hier op het forum als je beperkt bent in de beelden.
    Nu zie ik 3 keer een bijna gelijkaardig beeld ( op het tweede na ) van een detail van een fietswiel. Voor mij iets teveel van het goede aan fietswielen dus.
    Er werd in de beelden leuk gespeeld met de scherptediepte, maar misschien was er toch nog iets meer uit te halen ? Zo kon je bv een beeld genomen hebben door de spaken van de wielen en dan had je misschien kans om al een stukje van de deelnemers ook in beeld te brengen of van het publiek ????
    Als ik dan zou moeten kiezen uit deze 3 beelden, zou ik gaan voor het tweede beeld. Die speelkaarten tussen de wielen kunnen meteen al een fijne toets zijn naar het " fun "gehalte van deze cross.
    Voor de rest mis ik bij 1 en 3 wat " tastbaarheid of voelbaarheid " met het materiaal zelf. Misschien kon er wel rekening gehouden worden met wat meer strijklicht of tegenlicht, zodat de materialen op zich ook wat diepte kregen. Of misschien kon je een iets ander standpunt innemen, waardoor de wielen op zich nog wat grotesker werden ???
    Nu, anderzijds als je er een totaalreeks van een boel beelden zou maken, is het natuurlijk wel leuk om deze details van de fietswielen te gebruiken om in je reeks te verwerken.
    Nu, ik heb natuurlijk makkelijk schrijven, ik was niet ter plaatse en kan dus ook niet inschatten hoe het daar zat met eventueel tegenlicht of andere bruikbare lichtomstandigheden.
    Dit is natuurlijk nu maar mijn persoonlijke invulling, van hieruit achter het scherm van de pc ...
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Alvast bedankt voor de tips, ik heb geprobeerd om de single speed weer te geven vandaar de nadruk op het tandwiel.
      Ik heb bewust de wielen samen gezet omdat vergelijkbare foto's ook makkelijker te vergelijken zijn. De cross zelf ga ik misschien in 'sport' posten, 'de sturen' en 'het ludieke' komen ook zeker aanbod. Maar via mijn blog kan je de volledige reeks zien.
      Last edited by kawaracer; 10 november 2015, 09:13.

Comment

Kawaracer,
        Heb even je blog bekeken ... Amaai, wat een gekke en ludieke boel was me dat zeg, die cross. Er zitten daar hele toffe beelden tussen.
        En daar passen de foto's van de wielen dan perfect mooi tussen in de totale reeks.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Kawaracer,
          Heb even je blog bekeken ... Amaai, wat een gekke en ludieke boel was me dat zeg, die cross. Er zitten daar hele toffe beelden tussen.
          En daar passen de foto's van de wielen dan perfect mooi tussen in de totale reeks.
          deka
          Ja het gaat in de eerste plaats om de fun, hoewel de sportprestatie niet moet onderschat worden.

Comment

Working...
          X