Tijdens de boodschappen eergisteren zag ik plots deze herfstige dreef, het licht was niet optimaal maar vermits ik de camera bij had toch maar rap even gestopt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst onderweg
Collapse
X
-
-
Re: Herfst onderweg
Meer boodschappen doen (wat koop je in dat bos?).
Mooie diepte en kleuren.
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
Stevige kleuren maar wel mooi zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht... (wat koop je in dat bos?)...
Houd van deze kleuren en mooie diepte er in Frans.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMeer boodschappen doen (wat koop je in dat bos?).
Mooie diepte en kleuren.
Mvg,
Eddy
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtStevige kleuren maar wel mooi zo.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtChampignonnekes natuurlijk
Houd van deze kleuren en mooie diepte er in Frans.
Marc
Bedankt voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtStevige kleuren maar wel mooi zo.
grt,bouk.
mvg Suske
Comment
-
Als ik om boodschappen ga zie ik enkel huizen, neem dus geen toestel mee.
Een heel mooie dreef. Ik weet ondertussen al dat samen met het soort licht ook de kleuren fletser of intenser kunnen worden. Ook de vochtigheid maakt een verschil in kleur uit op planten. Daarom durf ik me niet uitspreken of het er over is of niet.
Hier vind ik het bruinrode en het groene wel intens overkomen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZo zie je maar weer, ALTIJD je camera bij hebben. Mooie foto met een mooie dieptewerking.
Mooie foto, mooie kleuren.
Comment
Comment