Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tijdens de boodschappen eergisteren zag ik plots deze herfstige dreef, het licht was niet optimaal maar vermits ik de camera bij had toch maar rap even gestopt
Als ik om boodschappen ga zie ik enkel huizen, neem dus geen toestel mee.
Een heel mooie dreef. Ik weet ondertussen al dat samen met het soort licht ook de kleuren fletser of intenser kunnen worden. Ook de vochtigheid maakt een verschil in kleur uit op planten. Daarom durf ik me niet uitspreken of het er over is of niet.
Hier vind ik het bruinrode en het groene wel intens overkomen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment