Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kijk!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kijk!

Een van de eerste foto's met mijn nieuwe camera... Nog heel veel oefenen maar van deze ben ik redelijk tevreden.

iso 640, 95 mm, 1/1250 en f5,6

Bedankt voor het kijken.
    Last edited by Boutje; 2 november 2015, 11:29. Reden: grotere versie en exif

Re: Kijk!

Graag de foto wat groter aub. Vergemakkelijkt het beoordelen.
    Langste zijde mag 1024 p, huidige afbeelding mag dus bijna dubbel zo groot.

Comment

Oeps, sorry.
      Meteen ook exif er bij gezet.
      Mocht nog ietsje scherper, dat oog maar was aan het sukkelen met de belichting.

Comment

Goh Boutje dat is lang geleden...Blij je hier terug te vinden.
        'k Weet wel zeker dat we eenmaal je de camera onder de knie hebt hier nog mooi werk van jou gaan zien.

Wat de foto betreft: Je herinnert je vast nog wel dat ik een "neute" ben hé Of "brombeer" zoals je wilt.
        Met het diafragma een klein beetje kleiner (groter getal) en wat meer afstand had je voorzeker oogje(s) en neus binnen de dof.
        Maare...mag er best wezen.

Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

De scherpte ligt aan de haartjes van de onderlip. De minste beweging van de hond met f5.6 is voldoende om uit focus te zitten. Dat komt met de volgende foto's vast wel in orde.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            De scherpte ligt aan de haartjes van de onderlip. De minste beweging van de hond met f5.6 is voldoende om uit focus te zitten. Dat komt met de volgende foto's vast wel in orde.
            +1
            grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Leuke plaat
              Peter
              mijn website : klik

Comment

Working...
              X