Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goh Boutje dat is lang geleden...Blij je hier terug te vinden.
'k Weet wel zeker dat we eenmaal je de camera onder de knie hebt hier nog mooi werk van jou gaan zien.
Wat de foto betreft: Je herinnert je vast nog wel dat ik een "neute" ben hé Of "brombeer" zoals je wilt.
Met het diafragma een klein beetje kleiner (groter getal) en wat meer afstand had je voorzeker oogje(s) en neus binnen de dof.
Maare...mag er best wezen.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De scherpte ligt aan de haartjes van de onderlip. De minste beweging van de hond met f5.6 is voldoende om uit focus te zitten. Dat komt met de volgende foto's vast wel in orde.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
De scherpte ligt aan de haartjes van de onderlip. De minste beweging van de hond met f5.6 is voldoende om uit focus te zitten. Dat komt met de volgende foto's vast wel in orde.
+1
grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment