Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De drijvende wieg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De drijvende wieg

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
    Ik zal iets duidelijker zijn:

Als je alleen op een foto van mij hier commentaar geeft en voor de rest bij niemand anders...+ als je in een ander forumonderdeel nog zit te kappen op beginnershoek en op zij die daar al een tijdje posten ...
    Voor mij is dat op de man spelen en niet op de foto.

Ik kan goed tegen kritiek zolang ze eerlijk en beleefd is. Dankzij deze beginnershoek leer ik nog steeds veel bij. Mijn regelmatige updates getuigen dat.

Het zou kunnen dat in beginnershoek 3/4 bejaard is (ik weet dat niet) en dan. Wat heb je tegen bejaarden ???

Als ik naar je foto's kijk kan je nog héél veel leren van die bejaarden.

mvg,
    Eddy
    ben je mij dan aan het stalken of zo, als je weet op welke foto's ik antwoord en bij welke niet? Maar goed, hier zijn de redenen waarom je totaal overroepen reageert.
    1/ De reden waarom ik niet veel post is juist omdat ik mij niet echt in de positie vind om anderen te beoordelen. En kijk, dan doe ik toch eens een schuchtere, maar onderbouwde poging en dan krijg ik dit over me.
    2/ Ik denk dat mijn post hier heel duidelijk is en totaal niet op de man. Ik geef heel duidelijk weer wat de reden is waarom ik deze niet geslaagd vind. Dat is niet op de man af, maar op de foto af. Ik heb mijn redenen onderbouwd en zeg niet gewoon: he wat een ****ty foto. Dus ja, mijn kritiek was a/eerlijk (want waarom zou ik liegen) en b/ beleefd.
    3/ dat ik in een ander forumonderdeel zit te kappen op de beginnershoek is niet op de man af. Lees mijn post nog eens. Ik heb er 2 random personen uitgehaald. Dus niet op de man af. En als je begrijpend kan lezen, dan zie je in die topic dat het om het grotere geheel gaat en niet om 2 personen. Maar wie het schoentje past, ...
    4/ Wat heb ik tegen bejaarden? Niets, ooit zal ik het zelf ook zijn. Dat besef ik goed genoeg. En van hun foto's kan ik nog veel leren. Dat geef ik ruimschoots toe. En ik ben iemand die in het openbaar vervoer ook nog altijd opstaat voor het grijze haar. Maar als ik zie hoe dat sommige hier op anderen reageren en hoe dat enkelen denken dat de nulmeridiaan door hun achterste loopt dan kan ik totaal niets leren van hoe dat hun gedrag is, buiten afleren.
    5/ En dat ik nog veel van hun foto's kan leren, is dan ook de bedoeling van dit forum. Maar dan moeten ze ook wel reageren? Ik zou niet liever hebben dan dat ze zeggen dat ze stinken, zolang ze de reden maar vernoemen. En aangezien jij blijkbaar wel al mijn berichten volgt, mag je de eerste zijn om te zeggen waarom ze stinken. Want je verwijt me wel dat ik niets post, maar ik heb ook nog niet veel reacties van jouw bij mij gehad. Dus doe maar. Laat je gaan.

Comment

oh en nog een reden.
      Het was net mijn voornemen wat meer mijn mening te posten, maar dan vooral bij foto's waar nog geen berichten stonden, zowel positief als negatief, eerlijk dus. Zodat de berichten die overgeslagen waren door anderen toch ook aandacht zouden krijgen. Sijtig genoeg was jouw post een van de eerste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Prachtig, een foto met een verhaal. De wieg als het ware verscholen achter het riet. Mooie lucht erbij
        mooi Eddy ,grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Mooi, de wieg staat toch op een sterk punt en krijgt wat extra licht.
          Het is eens een andere kinderdijk foto.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Knap Eddy, Mozes is wel ver afgedreven
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              En héééééél lang blijven liggen daar .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bart salembier Bekijk bericht
                Heel mooi! een verdwaalde Mozes misschien?
                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                En héééééél lang blijven liggen daar .
                Het zou niets te maken hebben met Mozes, eerder met hoe Kinderdijk zijn naam heeft gekregen.
                Lees de link eens van Anaisje in #8.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

Voila, link gelezen,
                  ik lees soms de vorige reacties eerder diagonaal maar heel dikwijls ook niet vermits dat dikwijls wat ver leidt
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X