Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De drijvende wieg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De drijvende wieg

58mm
    f13
    2"
    iso200
    mvg,
    Eddy

Smaken verschillen

Re: De drijvende wieg

Eigenlijk heeft het eve geduurd eer dat ik de wieg zag. De aandacht wordt toch meer naar de molens getrokken (bij mij), vooral door de rechtse waterweg. Vervolgens ging m'n oog naar de middelste molens en daar was ik dan gefrustreerd dat ze er niet goed op stonden. De wieg zag ik pas toen ik er naar op zoek ging.
    Persoonlijk had ik deze centraler gesteld, nu zit ze in een verdomhoekje weg.. Maar zoals je handtekening zegt: Smaken verschillen.

Comment

Mooi in dit 16:9 formaat.
      Prachtige lucht had je mee die dag ook.
      Goede titel omdat de wieg hier duidelijk de blikvanger is, er kan wel een enorme baby in .

Comment

Sfeervolle foto.
        Nogal ooievaars dat ze ginder bij onze noorderburen hebben hé

Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Heel mooi! een verdwaalde Mozes misschien?
          Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
          Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Prachtig, een foto met een verhaal. De wieg als het ware verscholen achter het riet. Mooie lucht erbij
            http://www.smuttynose.nl

Comment

Een pracht van een foto. Men moet het maar zien.
              Mvg Suske

Comment

Komt beter tot zijn recht op een zwarte BG. De wieg is minder opvallend op het wit dan op het zwart. Ook de warme kleuren maken deze foto.
                De wieg ivm De Kinderdijk, is geen toeval maar gaat in de tijd terug. Link
                Dat vind ik nu net de meerwaarde, het verhaal hoe de wieg daar komt. Door de foto ga ik op zoek naar de reden van die wieg net daar op die plaats.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

heerlijke foto, met een even heerlijke lucht.

Comment

top. lekker sfeertje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                      Eigenlijk heeft het eve geduurd eer dat ik de wieg zag. De aandacht wordt toch meer naar de molens getrokken (bij mij), vooral door de rechtse waterweg. Vervolgens ging m'n oog naar de middelste molens en daar was ik dan gefrustreerd dat ze er niet goed op stonden. De wieg zag ik pas toen ik er naar op zoek ging.
                      Persoonlijk had ik deze centraler gesteld, nu zit ze in een verdomhoekje weg.. Maar zoals je handtekening zegt: Smaken verschillen.
                      Idd. gelukkig verschillen smaken.
                      Ik ben zelf blij dat ik niet je smaak deel (als ik je op andere plaatsen lees).
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                        mvg,
                        Eddy
                        dat is ook lekker vriendelijk en persoonlijk van je.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                          mvg,
                          Eddy
                          Dat is nu het eerste bericht dat ik weer onder ogen krijg van dat heerschap (omdat je het gequoted hebt ).
                          Maar ik kan me alleen maar aansluiten bij je stelling.

Comment

wat een bende kleine kinderen zijn jullie. Ik geef m'n mening en ook de redenen waarom. Daarna geef ik gewoon eerlijk weer dat mijn mening niet superieur is en toch vind je het nodig om me aan te vallen.
                            Was je ego gekrenkt omdat niet iedereen positief is over je foto? Dan moet je het niet openlijk tonen.
                            Maar wees dan eerlijk en verander je handtekening, want blijkbaar is het iets wat je moeilijk kan verkroppen.

En Djivan: gij moet u niet moeien. Als ik op uw negeerlijst sta, zwijg dan ook als m'n post gequote wordt.

Echt waar: 3/4de is hier hoog bejaard, maar nog altijd gedragen jullie je als een bende kleuters. Ge zou beter verwachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                              wat een bende kleine kinderen zijn jullie. Ik geef m'n mening en ook de redenen waarom. Daarna geef ik gewoon eerlijk weer dat mijn mening niet superieur is en toch vind je het nodig om me aan te vallen.
                              Was je ego gekrenkt omdat niet iedereen positief is over je foto? Dan moet je het niet openlijk tonen.
                              Maar wees dan eerlijk en verander je handtekening, want blijkbaar is het iets wat je moeilijk kan verkroppen.

.....................

Echt waar: 3/4de is hier hoog bejaard, maar nog altijd gedragen jullie je als een bende kleuters. Ge zou beter verwachten.
                              Ik zal iets duidelijker zijn:

Als je alleen op een foto van mij hier commentaar geeft en voor de rest bij niemand anders...+ als je in een ander forumonderdeel nog zit te kappen op beginnershoek en op zij die daar al een tijdje posten ...
                              Voor mij is dat op de man spelen en niet op de foto.

Ik kan goed tegen kritiek zolang ze eerlijk en beleefd is. Dankzij deze beginnershoek leer ik nog steeds veel bij. Mijn regelmatige updates getuigen dat.

Het zou kunnen dat in beginnershoek 3/4 bejaard is (ik weet dat niet) en dan. Wat heb je tegen bejaarden ???

Als ik naar je foto's kijk kan je nog héél veel leren van die bejaarden.

mvg,
                              Eddy
                              Smaken verschillen

Comment

Working...
                              X