Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Holland Amerika Lijn
Collapse
X
-
-
-
Re: Holland Amerika Lijn
Heel mooi, prachtig belicht, kleuren en een fraaie compo (bijna als een rijkversierde taart)
Comment
-
-
-
Mooie opname. Die nog mooier kan worden ana wat perspectief correctie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtMooie opname. Die nog mooier kan worden ana wat perspectief correctie
Ik kan hem helaas niet rechter zetten, de ruimte is helaas beperkt. Dit was het meest wat kon, daarnaast kon ik niet verder terug dan 24mm.Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |
Comment
-
Mooie avond/nachtopname. Wat betreft het perspectief, dat kan je makkelijk helemaal wegwerken, maar of het dan mooier oogt...
Na het rechtzetten blijf je her en der zien dat er rechtgezet werd, dan zou ik persoonlijk het maar bij dit natuurlijk ogende perspectief houden.
Wel nog een tweetal sensorvlekjes om weg te poetsen rechts van de rechter toren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooie avond/nachtopname. Wat betreft het perspectief, dat kan je makkelijk helemaal wegwerken, maar of het dan mooier oogt...
Na het rechtzetten blijf je her en der zien dat er rechtgezet werd, dan zou ik persoonlijk het maar bij dit natuurlijk ogende perspectief houden.
Wel nog een tweetal sensorvlekjes om weg te poetsen rechts van de rechter toren.moet hem echt een keer goed (laten) reinigen...
Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |
Comment
-
Comment