Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de paddenstoel vind ik mooi, maar misschien de dennennaalden wat weg gedaan en een klein beetje meer ruimte langs boven, maar al bij al een mooie foto hoor
Fernand
" Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"
Ik zou indien mogelijk, de foto iets meer van rechts genomen hebben zodat je meer groen als BG had zodat de paddenstoel nog mooier tot zijn recht kwam.
Volg de opmerkingen dat de paddo wat dicht tegen de bovenrand staat. Ook het feit dat de gevallen naalden wat druk overkomen.
In het mos alleen had hij er beter uit gekomen.
Maar...de paddo zelf staat er mooi op. Mooi van scherpte en aangename kleuren.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Met dank voor de commentaren, het is niet altijd vanzelfsprekend om een goeie compositie te vinden in het bos. Dikwijls moet ik hovenieren voor ik begin, een tip kan ik meegeven. Neem zeker een dekentje of iets dergelijks mee als je paddenstoelen gaat fotograferen of je komt thuis en je kan mee het bad in.
Comment