Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooie foto maar het stukje lucht is te klein.
Het laagje lucht mocht even groot zijn als het stuk van de horizon tot de golf.
Nu mis je diepte en een uitgang voor je foto.
Frans, je hebt de foto goed geplaatst, hier in beginnershoek.
mvg,
Eddy
Mij stoort de kleine lucht niet. Liever zo dan een saaie effen-blauwe lap.
Het gaat niet over "storen" maar over "trachten de compo te verbeteren".
Ik vind deze versie beter.
Frans als de link weg moet, laat maar iets weten.
mvg,
Eddy
Last edited by eddy007; 9 oktober 2015, 18:59.
Reden: mijn versie
Het gaat niet over "storen" maar over "trachten de compo te verbeteren".
Ik vind deze versie beter.
Frans als de link weg moet, laat maar iets weten.
mvg,
Eddy
En dat is inderdaad beter zo Eddy, jouw versie staat hier nu ook goed
als ik straks of morgen tijd heb maak ik een update.
Hier zie ik 2 mogelijkheden.Ofwel de strook zoals Eddy het voorstelt of helemaal geen lucht in beeld. Leuke spiegeling en een flinke Meeuw die het beste pootje voorzet.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Hier zie ik 2 mogelijkheden.Ofwel de strook zoals Eddy het voorstelt of helemaal geen lucht in beeld. Leuke spiegeling en een flinke Meeuw die het beste pootje voorzet.
+1
grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Leuk maar ik zou door de knieen gegaan zijn om deze foto te nemen - om op ooghoogte van de visser te komen.
Dan krijg je automatisch ook meer lucht zoals Eddy suggereerde
Peter
Leuk maar ik zou door de knieen gegaan zijn om deze foto te nemen - om op ooghoogte van de visser te komen.
Dan krijg je automatisch ook meer lucht zoals Eddy suggereerde
Peter
Ja en nee Peter
Ik heb wel een lager standpunt ingenomen maar niet zo laag
meer lucht krijg je dan wel weer maar de diepte gaat ook weg doordat je zee vlakker ligt en in de lucht zitten er hier geen wolken die het diepte-effect wat kunnen oproepen.
Sinds ik Eddy ooit in 't echt zag ben ik er wel heel erg bang voor geworden
Waarom cropte ik de rechtse meeuwen weg ? omdat er eentje de kant van het beeld raakt en omdat de andere blijkbaar geen interesse betoont in het gebeuren.
De reflectie wou ik bij het croppen toen niet aansnijden en de lucht vertelde niet zoveel, vandaar dat ik dan maar rap in de lucht ging knippen
een 4/3 uitsnede had hier soelaas gebracht
Helemaal geen lucht zoals Anaisje voorstelde werkt ook wel maar dan leg je de aandacht helemaal op dat gebeuren, het wordt weer een ander soort beeld
Comment