Deze stond verscholen in het grote bos. Nog wat groeien en het wordt een mooie...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klein maar fijn
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Klein maar fijn
Een hele mooie! Ik zoek deze paddenstoel al een tijdje maar kan ze nergens in de buurt vinden. Zou deze ook graag eens vindenmijn website met meer foto's: www.daviddeman.be
-
Voor mij ook net te krap in het kader. Wel technisch in orde !
Comment
-
-
Boudini,
heb zeker niet de intentie om je te kwetsen. Integendeel.
Over de uitsnede is al genoeg gezegd.
Maar...ik vind het licht op je hoofdonderwerp tamelijk vlak. Zowel de hoed als de stengel hebben een bijna egale belichting waarbij bijna elke vorm van natuurlijke schaduw ontbreekt.
Enkel op de re zijde van de steel zie je nog miniem vanwaar het licht komt.
Mogelijks heb je hier bijgeflitst, ik weet het niet, maar dat zou een reden kunnen zijn.
Als je even wil kijken naar DIT voorbeeld. (Zelfde paddo als van Anaisje) Hier zie je dat de li zijde van zowel de hoed als de steel minder licht krijgen dan de rechterzijde.
Nogmaals, dit is één mening en zeker niet slecht bedoeld.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtBoudini,
heb zeker niet de intentie om je te kwetsen. Integendeel.
Over de uitsnede is al genoeg gezegd.
Maar...ik vind het licht op je hoofdonderwerp tamelijk vlak. Zowel de hoed als de stengel hebben een bijna egale belichting waarbij bijna elke vorm van natuurlijke schaduw ontbreekt.
Enkel op de re zijde van de steel zie je nog miniem vanwaar het licht komt.
Mogelijks heb je hier bijgeflitst, ik weet het niet, maar dat zou een reden kunnen zijn.
Als je even wil kijken naar DIT voorbeeld. (Zelfde paddo als van Anaisje) Hier zie je dat de li zijde van zowel de hoed als de steel minder licht krijgen dan de rechterzijde.
Nogmaals, dit is één mening en zeker niet slecht bedoeld.
Marc
Ik heb inderdaad indirect ingeflitst, omdat ik vooral het gebruik van mijn flits eens wou testen. Al dikwijls heb ik hier reacties gezien over storende schaduwen of "het harde licht". Vandaar dat het me aangeraden leek om van de andere kant wat bij te flitsen om de paddestoel zo mooi uit te lichten.
Dit ten koste van de sfeer misschien (maar het was dan ook namiddag, dus echt sfeervol ochtendlicht of avondlicht was er niet).
Comment
Comment