Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weet ook niet hoe deze hier komen. ik weet niet meer of ik met of zonder zonnekap gefotografeerd heb. zal deze wel vergeten hebben
zou dit dan de reden kunnen zijn?
Bij mijn weten kan een bij een lens geleverde zonnekap hinderlijk zijn bij flitsen vanop de camera. Niet bij gewoon gebruik.
Soms bij zoomlenzen en onoplettendheid van mijnentwege kan ik last hebben bij het gebruik van het cokin filterhoudertje dat je met een ring voor de lens bevestigd...maar dat ziet er dan ook anders uit. De cokin filterhouder komt dan wel degelijk in het beeld naargelang er uitgezoomd werd.
Als jij het ook niet weet vrees ik dat ik daar verder geen zinnige verklaring kan voor geven.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bij mijn weten kan een bij een lens geleverde zonnekap hinderlijk zijn bij flitsen vanop de camera. Niet bij gewoon gebruik.
Soms bij zoomlenzen en onoplettendheid van mijnentwege kan ik last hebben bij het gebruik van het cokin filterhoudertje dat je met een ring voor de lens bevestigd...maar dat ziet er dan ook anders uit. De cokin filterhouder komt dan wel degelijk in het beeld naargelang er uitgezoomd werd.
Als jij het ook niet weet vrees ik dat ik daar verder geen zinnige verklaring kan voor geven.
Comment