Deze optimistjes werden naar de open zee gesleept
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zeedoop ?
Collapse
X
-
-
Re: zeedoop ?
Heel leuk !!! Vooral die kleine nederige optimistjes tov het grote struise staketsel: dit accentueert het feit dat "moeder eend met haar kroost op zee gaat" !! Super !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtgoed gezien Frans.
Vind Black Fly zijn vergelijking treffend.
Marc
Mvg Suske
Comment
-
Mooie opname.
wist niet dat ze met die bootjes de zee op gingen...?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Hele mooie foto, maar persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat alles zich op de rechterkant van de foto bevindt/afspeelt, wat het evenwicht wat verstoort.
Maar had je langer gewacht dan zouden ze bijna het beeld uitvaren, wat dan ook weer minder zou zijn.
Het is soms kiezen of delen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHele mooie foto, maar persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat alles zich op de rechterkant van de foto bevindt/afspeelt, wat het evenwicht wat verstoort.
Maar had je langer gewacht dan zouden ze bijna het beeld uitvaren, wat dan ook weer minder zou zijn.
Het is soms kiezen of delen.
Ik volg met bovenste comment.
Eventueel iets naar de rechterhoek croppen? wat lucht en dat bootje links weg? horizon op 2/3 ?
(ik kan helemaal verkeerd zijn, maar ik zou het eens proberen ^^)
Comment
-
Mooi en de bootjes krijgen in deze compo de ruimte om open zee te kiezen. Het rode bootje wijst met de neus in de richting van dat andere zeilbootje en trekt zo de aandacht naar links in het beeld.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Die vergelijking met die kroost is inderdaad treffend
Wat betreft dat evenwicht, daar ben ik het zelf niet mee eens, die ruimte waar ze naartoe gaan is er voor mij wel nodig, anaisje heeft dat voor mij juist verwoord
Bedankt voor de reacties !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
leuke opname tof !!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDie vergelijking met die kroost is inderdaad treffend
Wat betreft dat evenwicht, daar ben ik het zelf niet mee eens, die ruimte waar ze naartoe gaan is er voor mij wel nodig, anaisje heeft dat voor mij juist verwoord
Bedankt voor de reacties !
Comment
Comment