[IMG][/IMG]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De bieten worden gerooid
Collapse
X
-
-
Re: De bieten worden gerooid
zeer mooie compositie, ik zou de voorgrond wat oplichten (komt voor me wat donker over) en voor de mooie achtergrond het contrast wat verhogen (voor de kleuren); Dan kom je kleuren beter uit, De mist blijft ook mooi hangen. Is een suggestie die je misschien eens kunt overwegen.
tip : titel veranderen in de bieten zullen gerooid worden. Want nu verwacht je dat de boeren aan het werk zijn.
-
-
mooie opname tof !!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Mooi licht en mooie sfeer. Ben wel niet zeker dat het hier om bieten gaat, maar dat het eerder om de wortel van het witloof gaat die ze aan het rooien zijn om nadien onder bekende tunnels te planten(alleen de Ts kan echt uitsluitsel geven).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtzeer mooie compositie, ik zou de voorgrond wat oplichten (komt voor me wat donker over) en voor de mooie achtergrond het contrast wat verhogen (voor de kleuren); Dan kom je kleuren beter uit, De mist blijft ook mooi hangen. Is een suggestie die je misschien eens kunt overwegen.
foto is het zeker waart deze eens uit te proberen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMooi sfeerplaatje omtrent het boerenleven.
Mettertijd nog wat leren nabewerken en dat komt dik goed.
Marc
mvg
marcel
Comment
-
Knappe foto. Als je toch gaat bewerken, ik heb in PS eens de totale lucht wat meer pit gegeven, de rest van de foto een hééééél klein beetje opgelicht en van datzelfde gedeelte het blauw wat teruggeschroefd (zie nu de bladeren in de originele) en je krijgt reeds een heel andere foto. Maar ieder zijn smaak hé .
Comment
-
Comment