Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bloedrood
Collapse
X
-
-
Re: bloedrood
Is inderdaad bloedrood... maar naar mijn mening is een en ander niet onder controle.
Zo lopen de blaadjes (vooral) linksboven helemaal in elkaar over, het wordt dus een rood vlak in plaats van afzonderlijke rode blaadjes.
Naar mijn mening ook wat overbelicht. Ook de witte vlekken rechtsboven zijn merkwaardig.
Scherpte lijkt me wel goed te liggen."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Inderdaad rood, dat is het minste watje er van kan zeggen
Met bovenstaande reacties kan je volgens mij al wat verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtInderdaad rood, dat is het minste watje er van kan zeggen
Met bovenstaande reacties kan je volgens mij al wat verder.
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Ik zou de kleuren iets bijwerken!
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIs lichtjes overbelicht en misschien komt er wat meer detail in de bloemblaadjes als de saturatie van het rood wat gemilderd wordt
Heb er voor jou een eenvoudig filmpje van 1.20 minuten van gemaakt. Je kunt het HIER bekijken.
Aangezien ik kleuren en vooral bewerkingen nogal smaakgebonden vind beperk ik mij tot de methode die je zou kunnen toepassen. Je moet zelf maar kiezen in hoeverre je wil "schuiven." Je weet ook
dat je met schuivertjes er vlug over bent hé...dus met mate toepassen.
Gezien de grootte van filmbestanden blijft deze link maar een weekje geldig. Mocht het allemaal wat vlug gaan gewoon nu en dan eens op pauze klikken.
Veel succes.
Marc
Toevoeging:
Bijna vergeten...niet op je jpg maar op je raw werken als 't kan.Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
Comment