Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kom naar buiten kleine meid , niet bang zijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kom naar buiten kleine meid , niet bang zijn

    Het kleine dochtertje van een vriend in Kenya vluchtte haar huis in toen de brommers arriveerden met blanke bezoekers

    Panasonic FZ72
    Have a nice day.
    RiNique

  • #2
    Re: Kom naar buiten kleine meid , niet bang zijn

    Ik vind het standpunt iets minder goed gekozen.
    Als je de woning in beeld wil brengen kan je dit beter helemaal doen of slechts een deel er van. Bij deze foto Heb je bijna het hele huis in beeld, met een stapje naar te rechts doen had je een ander beeld gekregen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Kom naar buiten kleine meid , niet bang zijn

      Anaisje en ik begrijpen je verhaal wel want we hebben hetzelfde meegemaakt enige jaren terug. Van zodra we de jeep verlieten was er daar ééntje die bij het zien van die twee "bleekscheten" het hele dorp samen brulde en ook de hut invluchtte. We hoorden de kleine meid gillen en de mama slaagde er maar niet in om haar te troosten. Het is aandoenlijk en je kunt er met je westers verstand niet goed bij dat dit heden ten dage nog gebeurt.
      De rest van de pagadders van het dorpje bestormden ons om te zien of er iets te rapen viel. En meestal was dat ook wel zo. Behalve dat ééntje. In die optiek begrijpen we ook wat je hier tracht weer te geven.
      Maar zonder de tekst boven je foto komt dat helemaal nergens tot uiting in het beeld zelf.
      Ik kan me dus heel goed inbeelden dat zelfs met de tekst er boven de foto enkel maar als een vakantiekiekje aanzien wordt.
      Voor u echter, die het allemaal van dichtbij meemaakte is het een leuke herinnering met een verhaal.
      Andere mensen hebben deze herinnering niet en ik vrees dan ook dat zulks de reden is waarom de foto niet echt aanslaat.

      Marc
      Last edited by Brombeer; 29 september 2015, 19:01. Reden: Toevoeging
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Kom naar buiten kleine meid , niet bang zijn

        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Anaisje en ik begrijpen je verhaal wel want we hebben hetzelfde meegemaakt enige jaren terug. Van zodra we de jeep verlieten was er daar ééntje die bij het zien van die twee "bleekscheten" het hele dorp samen brulde en ook de hut invluchtte. We hoorden de kleine meid gillen en de mama slaagde er maar niet in om haar te troosten. Het is aandoenlijk en je kunt er met je westers verstand niet goed bij dat dit heden ten dage nog gebeurt.
        De rest van de pagadders van het dorpje bestormden ons om te zien of er iets te rapen viel. En meestal was dat ook wel zo. Behalve dat ééntje. In die optiek begrijpen we ook wat je hier tracht weer te geven.
        Maar zonder de tekst boven je foto komt dat helemaal nergens tot uiting in het beeld zelf.
        Ik kan me dus heel goed inbeelden dat zelfs met de tekst er boven de foto enkel maar als een vakantiekiekje aanzien wordt.
        Voor u echter, die het allemaal van dichtbij meemaakte is het een leuke herinnering met een verhaal.
        Andere mensen hebben deze herinnering niet en ik vrees dan ook dat zulks de reden is waarom de foto niet echt aanslaat.

        Marc
        volg de redenering van brombeer omdat ik hetzelfde heb meegemaakt.
        Mvg Suske

        Comment


        • #5
          Re: Kom naar buiten kleine meid , niet bang zijn

          Hoi;
          Bedankt voor de feedback.
          Aan het standpunt kon ik weinig doen want ik zat achterop een brommer.
          Zelf kan ik lang kijken naar de foto, de kleuren sowieso , in Afrika. Maar bijv. de afwerking van het dak, de witte was in zo'n stoffige omgeving, de rommel die overal ligt (al valt dat nog mee) en het water wat klaarstaat en niet uit de kraan komt.
          Echt spectaculair is het inderdaad niet, als ik afstand van neem.

          Voor deze foto was ik wel van de brommer af :
          Panasonic FZ72
          Have a nice day.
          RiNique

          Comment

          Working...
          X