Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door bart salembierBekijk bericht
Inderdaad, heel mooi! enkel iets raars gebeurd met dat dak, iets teveel willen wegpoetsen mss?
Ik ben dit eens nader gaan bekijken omdat ik weet dat ik er niets aan heb weggepoetst!
Dit blijkt nu de weerspiegeling te zijn op het dak van de achterliggende bomen die dit 'vals' beeld geven..
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Dat je er niet aan gepoetst hebt geloof ik graag.
Evenwel zitten in het zwart, toch op mijn scherm hier enkele blekere stippen die gerust voor hagelstenen zouden kunnen doorgaan. Ik vermoedde al dat het om bladeren van bomen ging. De dakrand zelf lijkt gekarteld.
Maar alhoewel ik het nog steeds een knappe foto vind, heb ik voor mezelf eens gekeken en voor mij zou het zwart samen met een klein beetje dak er gerust af mogen. Miniem hoor.
Ik heb de indruk dat het beeld dan nog sterker word. Het mooie achterwerk van deze knappe auto krijgt dan nog meer het effect van een "muilke" met twee ogen.
Maar Dave, zoals gezegd de foto is nu al heel sterk en het er verder al dan niet aan snijden is jouw keuze.
Niemand hoeft mij daar in te volgen. Het is maar een idee.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment