Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste fotokes vanuit men tuin schuilplaats

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste fotokes vanuit men tuin schuilplaats

Yep, heb me al een paar weken bezig gehouden met de aanleg van een fotografeer plek in men tuin....hier het eerste resultaat....een zwarte roodstaart vrouwtje

DSC_9498bd by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Re: eerste fotokes vanuit men tuin schuilplaats

En 't werp zijn vruchten af! Ik ben fan!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      En 't werp zijn vruchten af! Ik ben fan!
      Ik ook, al vind ik deze niet vlijmscherp... compo, achtergrond... allemaal OK!
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Ik volg volledig, mooie compo, kleuren en BG, maar scherpte?

Comment

Hier volg ik.

PS. Zou het niet kunnen dat dit een jong is van de zwarte roodstaart ipv een vrouwtje ?
          Vrouwtjes hebben volgens mij (en ook volgens mijn vogel-encyclopedie ) wat meer zwart aan de kop, maar zouden verder wel goed op jongen lijken.
          Mannetjes hebben een uitgesproken zwarte kop.
          Tot zover de 'het betoog' van een ex-vogelkweker .

Comment

+1
            grts,JOzef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

PS. Zou het niet kunnen dat dit een jong is van de zwarte roodstaart ipv een vrouwtje ?
              Vrouwtjes hebben volgens mij (en ook volgens mijn vogel-encyclopedie ) wat meer zwart aan de kop, maar zouden verder wel goed op jongen lijken.
              Mannetjes hebben een uitgesproken zwarte kop.
              Tot zover de 'het betoog' van een ex-vogelkweker .
              gelijk heb je djvan het is een jongske....
              Thx voor de reacties ....alleen dat van die scherpte zie ik toch niet zo goed....maar zal dus duidelijk aan mij liggen aangezien er meerderen waren die de onscherpte wel zien.....terwijl ik er eigenlijk van overtuigd was om prima op scherpte te zitten zie zijn rechtopstaande veertjes op zijn rug door de wind een beetje omhoog geblazen...

Comment

De scherpte zit hier op de staart en het voederhuis en niet op het kopje. De minste beweging aan 1/160 van dat kopje is voldoende om daar al minder scherpte te hebben.
                In elk geval werkt de BG heel goed mee, Niets dat stoort in je beeld. Veel plezier komende winter.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                  De scherpte zit hier op de staart en het voederhuis en niet op het kopje. De minste beweging aan 1/160 van dat kopje is voldoende om daar al minder scherpte te hebben.
                  In elk geval werkt de BG heel goed mee, Niets dat stoort in je beeld. Veel plezier komende winter.
                  +1
                  Volledig mee eens.
                  Hier ga je idd. véél plezier aan beleven en vooral in de winter.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

ik zie het nu ook toch wel....voorlopig heb ik dat voederhuisje kort bij die plaats gebracht omdat de vogeltjes in men tuin dit huisje kennen. Aangaande de sluitertijd....hoop ik toch deze te kunnen opschroeven later in het jaar als al het lover van de bolcatalpa af is...men plaatsje is nu net onder die boom.....bedankt voor jullie eerlijke en leerzame opmerkingen....

Comment

De scherpte kon iets beter zitten maar daar werk je wel aan hé, ik verwacht er hier nog vanuit je tuintje.

Zelf zou ik boven op dat voederhuisje een dorre tak durven te monteren zodat het geheel iets natuurlijker zou overkomen
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                      X