Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe diagonaal, licht, scherpte en kleuren zoals we gewoon zijn. Dik in orde. Ik vraag mezelf af of mocht ik daar ongestoord liggen zonnen ik deze pose zou aannemen? De foto geeft mij de indruk dat het een heel rustige locatie was. De gesloten ogen laten vermoeden dat het model niet gealarmeerd was door één of andere toevallige passant. De linkerhand die zedig de blote borst hier bedekt daar heb ik mijn twijfels over. Ik denk dat je ook nog ander werk gemaakt hebt waar de borst onbedekt bleef en de linkerarm in een andere houding. Zou voor mij iets meer naturel over komen in dergelijke omstandigheden. Blijf Fan van je getoonde beelden
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Knappe diagonaal, licht, scherpte en kleuren zoals we gewoon zijn. Dik in orde. Ik vraag mezelf af of mocht ik daar ongestoord liggen zonnen ik deze pose zou aannemen? De foto geeft mij de indruk dat het een heel rustige locatie was. De gesloten ogen laten vermoeden dat het model niet gealarmeerd was door één of andere toevallige passant. De linkerhand die zedig de blote borst hier bedekt daar heb ik mijn twijfels over. Ik denk dat je ook nog ander werk gemaakt hebt waar de borst onbedekt bleef en de linkerarm in een andere houding. Zou voor mij iets meer naturel over komen in dergelijke omstandigheden. Blijf Fan van je getoonde beelden
Klopt helemaal Anaisje! het was nogal moeilijk om de borst te bedekken en toch natuurlijk over te komen :-(
't Is allemaal al gezegd, behalve dat je heel mooi licht hebt.
Wat waren de omstandigheden? Het ontbreken van schaduwen waar ik ze verwacht doen me die vraag stellen
Hoi Vincent, dit was vroeg in de ochtend en alles zat goed mee … ik zat ongeveer 2m hoger en de lichte rotsen weerkaatste het licht terug daarom iets minder schaduw ;-)
Comment