Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
de bewerking in phoptoshop valt te fel op wat mij betreft.
wat je beter kunt doen is gewoon 2 foto's combineren.
maak gewoon een foto van je achtergrond met een trage sluitertijd terwijl je uw camera horizontaal beweegt.
maak vervolgens de foto's van de dansers. maak hier daarna in photoshop een propere selectie van met het pengereedschap en je bent vertrokken
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Vooral de eerste maar zeker ook de tweede vind ik best leuk hoor!
(bij de tweede stoort het blauwe lintje om zijn pols, hoort hier niet thuis)
Dit soort fotografie behoort niet meteen tot de eenvoudigste.
Je bewerking in PS vind ik alvast erg goed (ik zou het (nog) niet kunnen).
Mss is het voorstel van Martijn1980 mss de betere manier maar je moet er natuurlijk wel twee foto's voor maken... ook niet zo eenvoudig.
Allen maar om te zeggen dat ik het een prima "experimentje" vind...
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Proficiat met je experiment maar de schoonheidsfoutjes van de bewerking zijn nog talrijk (vooral bij foto 2)
Niet gemakkelijk dit soort fotografie maar toch mooi resultaat.
mvg,
Eddy
Eerste indruk is mooi, bij nader toezien struikel je over de kleine onvolmaaktheden. Een andere BG steken is niet zo eenvoudig zonder dat je sporen ziet. Het selecteren op zich is al een hele klus. Mensen die daar erg bedreven in zijn tekenen zelfs haartjes bij indien nodig. Als je dit graag doet er verder aan werken, veel oefening baart kunst
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment