Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een beetje aan de donkere kant, het had volgens mij iets duidelijker mogen zijn over wat het gaat.
Wel een foto waar je langer naar kijkt, dus hiervoor
Een beetje aan de donkere kant, het had volgens mij iets duidelijker mogen zijn over wat het gaat.
Wel een foto waar je langer naar kijkt, dus hiervoor
+1ook voor mij
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Black Fly, Boudini,bommasien, Jozef De Ryck, blauwzwart, Eddy 007, bleuspics,
Bedankt voor de jullie visie bij dit beeld.
De " donkerte " is hier ook een bewuste keuze, omdat ze volgens mij de kracht van het beeld versterkt.
En waarover het gaat, dat is eigenlijk het punt van de hele foto, er was eigenlijk niks aan het gebeuren .... De regen speelde hier spelbreker om publiek te lokken.
@Black Fly,
Spot had misschien kunnen voorkomen worden, maar goed, dan moest ik aan het gordijn gaan prutsen en dat was niet mijn " gebied " . Dus gewoon alles maar gelaten zoals het zich voordeed op dat moment.
groeten
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment