Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi gedaan, maar misschien nog iets draaien?
Ik heb de indruk dat de trapnier echt recht staat.
Volgens mij heb je de foto recht gezet op de kleine bovenste stukjes van de reling, maar het grootste deel va de foto staat op die manier schuin.
Heb je een lenscorrectie toegepast? Anders zou ik dit eens doen, en dan rechtzetten op de middelste spil van de tap.
Mooi gedaan, maar misschien nog iets draaien?
Ik heb de indruk dat de trapnier echt recht staat.
Volgens mij heb je de foto recht gezet op de kleine bovenste stukjes van de reling, maar het grootste deel va de foto staat op die manier schuin.
Heb je een lenscorrectie toegepast? Anders zou ik dit eens doen, en dan rechtzetten op de middelste spil van de tap.
Volledig mee eens. Het scheefstaan van de centrale trapspil is zelfs zonder controle goed te zien.
Rap rechtzetten of trekken en dan kom ik nog eens kijken .
Volledig mee eens. Het scheefstaan van de centrale trapspil is zelfs zonder controle goed te zien.
Rap rechtzetten of trekken en dan kom ik nog eens kijken .
+1
grts,JOzef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Up is heel wat beter/rechter, dat hij donkerder gemaakt is stoort me niet.
Alleen had ik die spijl links boven tegen het kader weggecloond, dan had je hetzelfde als onderaan links.
Comment