Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi weergegeven dit vennetje, mede door de diagonaal van de paaltjes die ons via de perfecte kijkrichting doorheen de foto voert.
Misschien had ik persoonlijk de wat blekere waterlelie of gele plomp bladeren iets verdonkerd.
Niet te veel echter want ze zorgen mee voor de overgang van licht naar donker.
Heel mooi weergegeven dit vennetje, mede door de diagonaal van de paaltjes die ons via de perfecte kijkrichting doorheen de foto voert.
Misschien had ik persoonlijk de wat blekere waterlelie of gele plomp bladeren iets verdonkerd.
Niet te veel echter want ze zorgen mee voor de overgang van licht naar donker.
Ik krijg de indruk dat het wat overbelicht is en ben het daarom met Djivan eens .
Mvg Suske
Volgens mij zijn er in de update geen uitgebrande delen. Maar idd bij de opname opletten om dan iets minder belicht te fotograferen. Schaduwen zijn soms makkelijker op te trekken dan uitgebrande delen te verdonkeren. Dit laatste is meestal niet mogelijk door het ontbreken van pixels.
Comment