Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12 Hoog + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 12 Hoog + update

ISO:200
    f: 13
    23mm
    1/5

12 Hoog UPDATE

Bedankt voor het kijken
    Suske
    Last edited by suske100; 3 september 2015, 15:07.

Re: 12 Hoog

Mooi lijnenspel, maar denk dat het mss mooier was geweest als dit in landschap was getrokken met een standpunt van links(indien mogelijk natuurlijk), zodat de ovale trappenhal er volledig opstand.
    Maat toch heel mooi gedaan met de lichte en donkere delen.

Comment

Mooi gedaan maar de compo kon misschien wel beter (door het "oog" in een sterk punt te laten vallen)
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Bedankt voor de reactie en de opmerkingen zijn juist, maar ik heb het beeld recht getrokken op de grijze paal vandaar de onevenwichtige stand.
        mvg Suske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
          Bedankt voor de reactie en de opmerkingen zijn juist, maar ik heb het beeld recht getrokken op de grijze paal vandaar de onevenwichtige stand.
          mvg Suske
          Niet alleen je grijze paal moet recht staan François.
          Spijtig dat het beeld nu zo wringt door het scheef trekken want de belichting en scherpte is tof.
          Een juiste perspectiefcorrectie en alles wat recht zetten zou een betere foto maken.
          Het is wel nog beter om tijdens de opname je tijd te nemen om alles waterpas te zetten en de compo te verzorgen.
          Als je dat nadien moet doen, met een scheve foto, heeft men dikwijls een slecht eindresultaat.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Blijkbaar samen op toer geweest met Eddy007 ?
            Idee op zich is wel goed, maar hier en daar vraagt het naar mijn bescheiden mening, nog wat afwerking of verfijning.
            De trapopening zit voor mij een beetje teveel gewrongen in het beeld.
            De linkerkant tot waar de krullen van de trap beginnen, had er voor mij niet opgemoeten. Je kon dat mogelijks wat plaats maken aan de rechterkant om de krullen van de trap ademruimte te geven.
            Bovenaan wringt het ook wat met de krul van de trap.
            Nu, ik heb makkelijk zeggen, nog geen poging ondernomen om dergelijke trappenzaal eens vast te leggen, dus misschien piep ik wel anders eenmaal ik ter plaatse zou zijn om er een beeld van te maken.
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

UPDATE geplaatst.

Comment

Mooi hoor maar als ik dit beeld zie zou ik voor een vierkante van het rechtse deel durven te kiezzen
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Je update is veel aangenamer om naar te kijken.
                  Mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

Working...
                  X