Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi lijnenspel, maar denk dat het mss mooier was geweest als dit in landschap was getrokken met een standpunt van links(indien mogelijk natuurlijk), zodat de ovale trappenhal er volledig opstand.
Maat toch heel mooi gedaan met de lichte en donkere delen.
Bedankt voor de reactie en de opmerkingen zijn juist, maar ik heb het beeld recht getrokken op de grijze paal vandaar de onevenwichtige stand.
mvg Suske
Bedankt voor de reactie en de opmerkingen zijn juist, maar ik heb het beeld recht getrokken op de grijze paal vandaar de onevenwichtige stand.
mvg Suske
Niet alleen je grijze paal moet recht staan François.
Spijtig dat het beeld nu zo wringt door het scheef trekken want de belichting en scherpte is tof.
Een juiste perspectiefcorrectie en alles wat recht zetten zou een betere foto maken.
Het is wel nog beter om tijdens de opname je tijd te nemen om alles waterpas te zetten en de compo te verzorgen.
Als je dat nadien moet doen, met een scheve foto, heeft men dikwijls een slecht eindresultaat.
mvg,
Eddy
Blijkbaar samen op toer geweest met Eddy007 ?
Idee op zich is wel goed, maar hier en daar vraagt het naar mijn bescheiden mening, nog wat afwerking of verfijning.
De trapopening zit voor mij een beetje teveel gewrongen in het beeld.
De linkerkant tot waar de krullen van de trap beginnen, had er voor mij niet opgemoeten. Je kon dat mogelijks wat plaats maken aan de rechterkant om de krullen van de trap ademruimte te geven.
Bovenaan wringt het ook wat met de krul van de trap.
Nu, ik heb makkelijk zeggen, nog geen poging ondernomen om dergelijke trappenzaal eens vast te leggen, dus misschien piep ik wel anders eenmaal ik ter plaatse zou zijn om er een beeld van te maken.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment