ISO 200 - f8 - 1/750 - 185mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mc Gregor
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mc Gregor
goed gezien en ijzersterk weergegeven.
uitstekende reclamefoto, McGregor op de juiste plaats.
-
Eventueel de fiets een halve toer draaien, komt waarschijnlijk de compo ten goede!
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk berichtEventueel de fiets een halve toer draaien, komt waarschijnlijk de compo ten goede!
mvg
marcel"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Vind het een heel fraai beeld ...maar ik zou de uitsnede anders gedaan hebben nu rijdt de fiets uit beeld , als je hem wat meer naar rechts had geschoven reed ie in beeld....muggen ziften waarschijnlijk..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtVind het een heel fraai beeld ...maar ik zou de uitsnede anders gedaan hebben nu rijdt de fiets uit beeld , als je hem wat meer naar rechts had geschoven reed ie in beeld....muggen ziften waarschijnlijk..
Grt
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtVind het een heel fraai beeld ...maar ik zou de uitsnede anders gedaan hebben nu rijdt de fiets uit beeld , als je hem wat meer naar rechts had geschoven reed ie in beeld....muggen ziften waarschijnlijk..
Ik kan je volledig volgen, maar de fiets is helaas niet van mij. De foto is in feite een vervolg op een voorgaande post (http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ht-517646.html), op hetzelfde moment genomen. Ik heb dan maar nog eens een close-up genomen van enkel de linker fiets, maar gezien de andere fiets er stond was een andere compo moeilijk.
Comment
-
-
-
Tof beeld, fiets mocht ook kleiner.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
leuke opname en gespot !!! grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment