Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het een heel fraai beeld ...maar ik zou de uitsnede anders gedaan hebben nu rijdt de fiets uit beeld , als je hem wat meer naar rechts had geschoven reed ie in beeld....muggen ziften waarschijnlijk..
Vind het een heel fraai beeld ...maar ik zou de uitsnede anders gedaan hebben nu rijdt de fiets uit beeld , als je hem wat meer naar rechts had geschoven reed ie in beeld....muggen ziften waarschijnlijk..
Ik ben het volledig met je eens en dit is voor mij niet muggen ziften. Uit dergelijke commentaren kan men iets leren
Grt
Eric
Bedankt voor de reacties, iedereen trouwens.
Ik kan je volledig volgen, maar de fiets is helaas niet van mij. De foto is in feite een vervolg op een voorgaande post (http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ht-517646.html), op hetzelfde moment genomen. Ik heb dan maar nog eens een close-up genomen van enkel de linker fiets, maar gezien de andere fiets er stond was een andere compo moeilijk.
Comment