Een foto uit het archief. Gemaakt in mei. Twijfel, zoals wel vaker, over de houdbaarheid van deze foto. Heeft het wel of niet. Ben kritisch en neig zelf naar nee. Graag jullie (on)gezouten mening.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Muurtje in het groen
Collapse
X
-
-
Re: Muurtje in het groen
Mnja, ik neig ook naar de nee-kant. Zo een typische "het bos door de bomen niet meer zien".
Het mos is leuk zo liggend op de wolken, en dat trekt je wat "in" de foto, maar zo wat nergens naartoe.Last edited by AarjenPeeters; 17 augustus 2015, 15:07.Canon EOS 60D
-
Er is niks verkeerd aan de foto.
Het is een foto van een druk bos, en een bos dat niet druk is, is geen bos hé.
Maar om het nu een parel te noemen, dat ook weer niet.
Persoonlijk zou ik deze zeker bijhouden, maar hier zeker niet geplaatst hebben (...zegt hij die hier al veel dergelijk geplaatst heeft ).
Comment
-
Niet direkt een foto waar ik wauw van zeg maar er is gezocht naar compositie.
Eventueel een stuk boven croppen, vierkant van maken.
Grt
Eric
Comment
-
Een diagonaal met de groene muur is voldoende, nu te druk.
Mooie groene tinten.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Hartstikke bedankt voor jullie duidelijke mening. Foto heeft het niet gehaald. Ik wil, en dat is nooit bedoeld om me te vergelijken met een ander, voor mezelf erg kritisch zijn en de lat wat hoger leggen. Wil graag een verzameling(etje) aanleggen met foto's waar ik zelf erg tevreden mee ben, maar waar ook een ander graag naar kijkt. Natuurlijk is smaak persoonlijk, maar zoals ook nu zijn jullie voor mij een prima graadmeter. Hoewel ik weet dat het moeilijk is om knallers te schieten, ben ik er toch naar op zoek. Perfectionistisch trekje. Niet altijd makkelijk om mee om te gaan, maar zo zit ik in elkaar. Jammer van een foto om te prullenbakkeren? Nee, beslist niet, want het buiten zijn, het op zoek gaan naar het plaatje heeft me op dat moment al enorm veel plezier gegeven. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
Comment
Comment