Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pointe du Hoc
Collapse
X
-
-
Re: Pointe du Hoc
Mooi, op het juiste moment genomen en met mooie kleuren en scherpte.
Ik zl je niet helpen, het is in ieder geval geen boeing
-
-
Zeer mooi beeld met een mooie compo. Ik denk dat je je vergist met het vliegtuig(als ik die naam google krijg ik een heel ander type vliegtuig te zien) De Douglas is nml een onderdekker(vleugel van onder) en die op de foto is een bovendekker(type Piper, die ze toen gebruikte voor foto's te nemen boven vijandelijk gebied).
Of het echt een Piper is weet ik ook niet, kan mij vergissen.
Comment
-
Heel mooi beeld, het is net of die stenen penis de lucht doet splitsen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZeer mooi beeld met een mooie compo. Ik denk dat je je vergist met het vliegtuig(als ik die naam google krijg ik een heel ander type vliegtuig te zien) De Douglas is nml een onderdekker(vleugel van onder) en die op de foto is een bovendekker(type Piper, die ze toen gebruikte voor foto's te nemen boven vijandelijk gebied).
Of het echt een Piper is weet ik ook niet, kan mij vergissen.
Daar is toch al iets meer op te zien, maar misschien nog niet voldoende om het juiste type te kunnen definiëren.
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtHeel mooi beeld, het is net of die stenen penis de lucht doet splitsenOorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtAwel tis vreemd maar ik dacht aan hetzelfde lichaamsdeel als Freddy
Verder mooie tinten blauw en knap scherp
Peter
Alle andere schrijvers van een reactie een welgemeende merci.
Comment
-
Heb ondertussen 'vliegtuigkenner' Skitch van het forum hier ingeschakeld en hij kwam met nog een ander type :
"Een Stinson L-5 Sentinel en die zou volgens hem snel verward worden met de bekende Piper L-4 Cub
De piper zou een ander stabilo (horizontaal deel van de staart) hebben"
(ik citeer, maar niet letterlijk uit het PB van Skitch die ik hierbij nogmaals bedank)
Comment
-
Dag Ivan,
Misschien herinner je je het geluid van de motor nog?
De Stinson L-5 Sentinel heeft een 6 cylinder, die geeft een zwaardere en warmere klank dan de vier cylinder van de Piper L-4.
De Piper L-4 Grasshopper, de voorloper van de Piper Cub, heeft het typisch geluid van een klein sportvliegtuig." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtDag Ivan,
Misschien herinner je je het geluid van de motor nog?
De Stinson L-5 Sentinel heeft een 6 cylinder, die geeft een zwaardere en warmere klank dan de vier cylinder van de Piper L-4.
De Piper L-4 Grasshopper, de voorloper van de Piper Cub, heeft het typisch geluid van een klein sportvliegtuig.
Het klonk eerder als... hoe moet ik het zeggen, je dacht meteen dat 'ding' kan véééél vlugger vliegen dan het nu doet.
Comment
-
-
-
Ik zag ook eerst het phallus symbool en daarna pas een vliegtuig.
Knappe opname die technisch in orde is en op een goed moment.
Zoals er Ferrari rood bestaat, bestaat er ook Djivan blauw.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtHeel mooi beeld, het is net of die stenen penis de lucht doet splitsen
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment