Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flekkefjord - Noorwegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flekkefjord - Noorwegen

Voor mij de 2e, de wolken die in het water weerspiegelen zijn ook erg mooi
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Voor mij mogen ze blijven zoals ze zijn. Een ladschap in portret mag zeker en vast voor mij. Zoals je zelf al aangeeft wekt de voorgrond mee in het totaal plaatje !
      Kleuren zoals ze nu zijn hou ik wel van.
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bart salembier Bekijk bericht
        Ik vind het wel tof dat er zoveel uiteenlopende reacties zijn, dan kan de foto toch niet zo slecht zijn (denk ik dan).

Persoonlijk vind ik dit een van de betere die ik al nam, ik vind dat de voorgrond zeker niet "niet boeiend" is. Hij loodst je juist door het beeld.
        Qua belichting/sfeer vind ik zelf toch dat het goed zit. Het geeft precies het moment weer zoals ik er toen stond.
        Ik vind het ook wel tof om eens een landschap niet in "landschap" weer te geven.
        .
        Het verticale beeld is veel boeiender en dynamischer, het geeft een andere visie op de omgeving, geen landschapsversie hier op inhoudelijk vlak. Je hebt dit goed verwoord in je reactie. We kijken allemaal verschillend en dat is bij deze wederom duidelijk !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi!
          Grt
          Eric

Comment

Nou voor mij mogen ze zo blijven hoor heerlijk!
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

2 mooie beelden, bij de eerste zou ik een vierkante crop durven overwegen, vind hier de voorgrond wat minder fraai.

Comment

Working...
              X