Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmische landschappen @ Noorwegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Filmische landschappen @ Noorwegen

Dit landschap verscheen plots langs de weg. Het kon wel een plaatje geweest zijn vanuit een film.

F16 - Iso 100 - 1/80 - 24mm

F16 - Iso 100 - 1/80 - 58mm
    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Re: Filmische landschappen @ Noorwegen

Foto 1: Inderdaad een prachtig landschap. Een omheining kan soms iets bijbrengen in een foto, maar hier doet ze dat niet vind ik omdat er te weinig van in beeld staat. De prikkeldraad en de 2 paaltjes zouden weg mogen van mij. Ook misschien links en rechts wat afsnijden (links heb je nu een halve steen en een half boompje, rechts mag het halve huisje eraf). Ook heb ik de indruk dat je het contrast nogal serieus verhoogd hebt.

Foto 2: Mooie Z-W omzetting, met heel veel verschillende grijstinten. Enkel de lucht vind ik net iets te licht, waardoor je wat uitgebrande wolken krijgt.

Compositie van beide foto's vind ik mooi, al had ik me bij de 1ste net wat dichter bij de omheining gezet.

Knap
    Canon EOS 60D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AarjenPeeters Bekijk bericht
      Foto 1: Inderdaad een prachtig landschap. Een omheining kan soms iets bijbrengen in een foto, maar hier doet ze dat niet vind ik omdat er te weinig van in beeld staat. De prikkeldraad en de 2 paaltjes zouden weg mogen van mij. Ook misschien links en rechts wat afsnijden (links heb je nu een halve steen en een half boompje, rechts mag het halve huisje eraf). Ook heb ik de indruk dat je het contrast nogal serieus verhoogd hebt.

Foto 2: Mooie Z-W omzetting, met heel veel verschillende grijstinten. Enkel de lucht vind ik net iets te licht, waardoor je wat uitgebrande wolken krijgt.

Compositie van beide foto's vind ik mooi, al had ik me bij de 1ste net wat dichter bij de omheining gezet.

Knap
      +1
      Kan het niet beter uitleggen.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AarjenPeeters Bekijk bericht

Knap
        Volg volledig.

Grt
        Eric

Comment

Ik zal mijn voorgangers ook bijtreden.
          Wel een heel fraai landschap, die ik nog altijd liefst in kleur zie. Dat ene rode dak in het midden van de foto trekt wel veel aandacht, niet negatief bedoeld hoor. Door de positie van de bergen en het dal wordt ik steeds naar dat dak toegetrokken.

Comment

volg voorgangers toch mooi de kleur,tof !!!grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

eerste heeft de beste compo bij de 2de mist ik de voorgrond

Comment

Working...
              X