Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto 1: Inderdaad een prachtig landschap. Een omheining kan soms iets bijbrengen in een foto, maar hier doet ze dat niet vind ik omdat er te weinig van in beeld staat. De prikkeldraad en de 2 paaltjes zouden weg mogen van mij. Ook misschien links en rechts wat afsnijden (links heb je nu een halve steen en een half boompje, rechts mag het halve huisje eraf). Ook heb ik de indruk dat je het contrast nogal serieus verhoogd hebt.
Foto 2: Mooie Z-W omzetting, met heel veel verschillende grijstinten. Enkel de lucht vind ik net iets te licht, waardoor je wat uitgebrande wolken krijgt.
Compositie van beide foto's vind ik mooi, al had ik me bij de 1ste net wat dichter bij de omheining gezet.
Oorspronkelijk geplaatst door AarjenPeetersBekijk bericht
Foto 1: Inderdaad een prachtig landschap. Een omheining kan soms iets bijbrengen in een foto, maar hier doet ze dat niet vind ik omdat er te weinig van in beeld staat. De prikkeldraad en de 2 paaltjes zouden weg mogen van mij. Ook misschien links en rechts wat afsnijden (links heb je nu een halve steen en een half boompje, rechts mag het halve huisje eraf). Ook heb ik de indruk dat je het contrast nogal serieus verhoogd hebt.
Foto 2: Mooie Z-W omzetting, met heel veel verschillende grijstinten. Enkel de lucht vind ik net iets te licht, waardoor je wat uitgebrande wolken krijgt.
Compositie van beide foto's vind ik mooi, al had ik me bij de 1ste net wat dichter bij de omheining gezet.
Oorspronkelijk geplaatst door AarjenPeetersBekijk bericht
Ik zal mijn voorgangers ook bijtreden.
Wel een heel fraai landschap, die ik nog altijd liefst in kleur zie. Dat ene rode dak in het midden van de foto trekt wel veel aandacht, niet negatief bedoeld hoor. Door de positie van de bergen en het dal wordt ik steeds naar dat dak toegetrokken.
Comment