Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stokroosbezoeker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stokroosbezoeker

Kunnen jullie dit appreciëren ?
    (ik verneem graag verbeterpunten)

Exif : f7.1 1/500 ISO100 (meer details te zien via Flickr)
    Last edited by ifiamminghi; 13 augustus 2015, 22:00.
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Re: Stokroosbezoeker

voor mij goede opname en compo ,tof !!!grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Een mooie, Voor mij mocht hier wel iets meer DOF zijn. Ik zie geen exif's maar voor mij mocht het diafragma toch iets meer dichtgeknepen zijn zodat de bodem van de bloem iets scherper was(voor mij op dit scherm ziet de bodem er een beetje uit alsof er zaken niet goed weg gewerkt zijn, sorry voor de uitdrukking ).

Comment

Wat mij betreft, heel mooi gedaan.

Comment

Knappe opname
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            Een mooie, Voor mij mocht hier wel iets meer DOF zijn. Ik zie geen exif's maar voor mij mocht het diafragma toch iets meer dichtgeknepen zijn zodat de bodem van de bloem iets scherper was(voor mij op dit scherm ziet de bodem er een beetje uit alsof er zaken niet goed weg gewerkt zijn, sorry voor de uitdrukking ).
            Je hoeft je geen sorry te zeggen hoor! Ik vraag immers om verbeterpunten en wat je aanhaalt is correct, al heb ik daar niets proberen wegwerken... heb de belangrijkste exif-gegevens toegevoegd (al kun je die ook zien als je op het linkje "IMG_3839_c01" onder de foto klikt).
            ...is eigenlijk een probeersel om te zien wat ik kan doen met mijn nieuwe lens (deze is niet met een macro-lens genomen), ik stond wellicht op ruim 2 meter van de bloem...

Comment

Knappe opname. Welk lensje heb je dan gebruikt om op die afstaand te staan?
              Wat mij wel wat stoord is de witte vlek in de rechter hoek onderaan.

Grt
              Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk bericht
                Knappe opname. Welk lensje heb je dan gebruikt om op die afstaand te staan?
                Wat mij wel wat stoord is de witte vlek in de rechter hoek onderaan.

Grt
                Eric
                Pas gisteren-avond, toen ik de commentaren las, viel die vlek me ook op. Nochtans heel eenvoudig weg te werken (of zelfs te croppen). Terechte opmerking.
                De gebruikte lens is de 100-400 van Canon.

Comment

vlek of geen vloek zeker te apprecieren!!Mooi!
                  vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Goede compo en mooi scherp!

mvg

marcel

Comment

Op zich wel mooi (maar ik zit steeds te kijken hoe die bij er bij lig: dat kopje lijkt wel geknakt en die onderste vleugel kijkt ook niet lekker)
                      Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
                        Op zich wel mooi (maar ik zit steeds te kijken hoe die bij er bij lig: dat kopje lijkt wel geknakt en die onderste vleugel kijkt ook niet lekker)
                        ... begrijp je wel, maar dit is niet ge-ensceneerd hoor! Bijtje kwam zo aangevlogen en ik drukte af...
                        Last edited by ifiamminghi; 14 augustus 2015, 14:52.

Comment

Working...
                        X