Een mooie, Voor mij mocht hier wel iets meer DOF zijn. Ik zie geen exif's maar voor mij mocht het diafragma toch iets meer dichtgeknepen zijn zodat de bodem van de bloem iets scherper was(voor mij op dit scherm ziet de bodem er een beetje uit alsof er zaken niet goed weg gewerkt zijn, sorry voor de uitdrukking ).
Een mooie, Voor mij mocht hier wel iets meer DOF zijn. Ik zie geen exif's maar voor mij mocht het diafragma toch iets meer dichtgeknepen zijn zodat de bodem van de bloem iets scherper was(voor mij op dit scherm ziet de bodem er een beetje uit alsof er zaken niet goed weg gewerkt zijn, sorry voor de uitdrukking ).
Je hoeft je geen sorry te zeggen hoor! Ik vraag immers om verbeterpunten en wat je aanhaalt is correct, al heb ik daar niets proberen wegwerken... heb de belangrijkste exif-gegevens toegevoegd (al kun je die ook zien als je op het linkje "IMG_3839_c01" onder de foto klikt).
...is eigenlijk een probeersel om te zien wat ik kan doen met mijn nieuwe lens (deze is niet met een macro-lens genomen), ik stond wellicht op ruim 2 meter van de bloem...
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Knappe opname. Welk lensje heb je dan gebruikt om op die afstaand te staan?
Wat mij wel wat stoord is de witte vlek in de rechter hoek onderaan.
Grt
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Eric VanneromBekijk bericht
Knappe opname. Welk lensje heb je dan gebruikt om op die afstaand te staan?
Wat mij wel wat stoord is de witte vlek in de rechter hoek onderaan.
Grt
Eric
Pas gisteren-avond, toen ik de commentaren las, viel die vlek me ook op. Nochtans heel eenvoudig weg te werken (of zelfs te croppen). Terechte opmerking.
De gebruikte lens is de 100-400 van Canon.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment