Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
goed gedaan: scherpte OK en belichting goed onder controle: behoudens de lichtpunten (wat normaal is) geen uitgebeten wit en toch nog detail in de donkere partijen en in de lucht. De perspectiefvertekening (vallende lijnen doordat je je groothoek iets naar boven hebt gericht) zou je nog wat kunnen rechttrekken.
Onderwerp is leuk (maar niet bijster boeiend, he?)
Mooi in alle opzichten, maar zoals hierboven vermeld stoor ik me ook wat aan de vervorming van het perspectief.
Misschien was het niet mogelijk, maar iets verder van het onderwerp gaan staan zou al een andere foto opgeleverd hebben.
Was mijn lensprofielcorrectie vergeten... *shameonme*. Doet inderdaad veel aan de kromming van de muren. Superboeiend is hij inderdaad niet, het is eerder een kwestie van de techniek wat onder controle te krijgen (en dan vooral het uitbreken van de hooglichten). Enkele mensen had ik spijtig genoeg niet voorradig, maar ik ben het volledig eens dat dat heel leuk kunnen uitpakken (moet ik onthouden voor in de toekomst).
Comment