Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezellig hoekje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezellig hoekje

update:

18mm
    f4
    15sec
    iso100

Opbouwende kritiek altijd welkom... ;-)
    Last edited by uni©orn; 9 augustus 2015, 08:01.

Re: Gezellig hoekje

goed gedaan: scherpte OK en belichting goed onder controle: behoudens de lichtpunten (wat normaal is) geen uitgebeten wit en toch nog detail in de donkere partijen en in de lucht. De perspectiefvertekening (vallende lijnen doordat je je groothoek iets naar boven hebt gericht) zou je nog wat kunnen rechttrekken.

Onderwerp is leuk (maar niet bijster boeiend, he?)
    Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Mooi in alle opzichten, maar zoals hierboven vermeld stoor ik me ook wat aan de vervorming van het perspectief.
      Misschien was het niet mogelijk, maar iets verder van het onderwerp gaan staan zou al een andere foto opgeleverd hebben.

Comment

Mooie omgeving - moesten er enkele mensen voorbijkomen of zo heb je direct een andere foto
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Was mijn lensprofielcorrectie vergeten... *shameonme*. Doet inderdaad veel aan de kromming van de muren. Superboeiend is hij inderdaad niet, het is eerder een kwestie van de techniek wat onder controle te krijgen (en dan vooral het uitbreken van de hooglichten). Enkele mensen had ik spijtig genoeg niet voorradig, maar ik ben het volledig eens dat dat heel leuk kunnen uitpakken (moet ik onthouden voor in de toekomst).

Merci voor jullie reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Mooie omgeving - moesten er enkele mensen voorbijkomen of zo heb je direct een andere foto
          Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Peter
            +1
            grts,JOzef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
            X