Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het z/w te hard. De donkere delen zijn helemaal dichtgelopen, geen details zichtbaar. Het haar te wit en vangt daardoor teveel aandacht.
Kan m.i. mooier als het contrast verminderd wordt.
Gr. Joop
* Wat betreft de micro :
ik zei nog tegen Ritch "zet die es wat lager man" - maar hij wilde niet - "nee - ik moet straks ook nog een stukje zingen".
Mijn fout - ik had iets opzij moeten gaan - maar de achtergrond verandert daar van kleur - en dat wilde ik niet - dus ik zat een beetje genepen - vandaar ...
* wat betreft het witte haar
Terechte opmerking - Is misschien redelijk wit maar dat krijg je met podiumverlichting (powerleds) op zilverwitte haren
Kan het licht wel plaatselijk iets proberen te temperen
* Z/W te hard :
Is bewust zo gedaan - persoonlijk zie ik wel nog voldoende detail in het zwart - maar op een ander scherm kan dat verschillend zijn
Kan helpen als je kijkt met een zwarte achtergrond.
Ik hou wel van wat contrast - maar misschien maak ik ooit nog wel een softere versie.
* statischer dan je vorige
Vind ik ook wel maar daar reageert dan geen kat op
Comment