Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

werkzaamheden op zee?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: werkzaamheden op zee?

    Dat is toch (bijna) hetzelfde maar zoals op de meeste forums allemaal betweters?

    O
    Om vooruit te komen, moet je soms een stap terug doen...

    Flickr

    Comment


    • #17
      Re: werkzaamheden op zee?

      Oorspronkelijk geplaatst door Foto Gerard Bekijk bericht
      Dat is toch (bijna) hetzelfde maar zoals op de meeste forums allemaal betweters?

      O
      Sorry als het verkeerd over komt, maar de derdenregel in fotografie is volgens mijn weten toch niet hoe jij het omschrijft.
      Wikipedia kan natuurlijk ook verkeerd zijn want iedereen kan daar zijn verhaal op kwijt, zowel de foute als de juiste.
      En wanneer ik verkeerd ben, ben ik de eerste om toe te geven, ik kan maar bijleren hé.

      Comment


      • #18
        Re: werkzaamheden op zee?

        Het sop is hier de kool niet waard, maar wat een mooie foto! Misschien bovenaan nog ietsje croppen.......-)
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #19
          Re: werkzaamheden op zee?

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Het sop is hier de kool niet waard, maar wat een mooie foto! Misschien bovenaan nog ietsje croppen.......-)
          Tsja, ik weet het Sien, maar het is ook nooit goed hé.
          Als je een vraag stelt, dan mag het niet.
          Als je geen reactie schrijft dan is het niet goed.
          Als je wel een reactie schrijft dan valt die reactie in slechte aarde.
          Als ik dit alles goed overweeg is het misschien toch maar beter om helemaal niet meer te willen helpen, want hoe je het ook doet, of hoeveel of hoe weinig je het doet, het is altijd voor de één of voor de ander verkeerd.
          Ik begrijp meer en meer de mensen die hier voor korte tijd, lange tijd, of definitief afhaken. En wanneer je eens je geheugen opfrist er zijn er hier al wat verdwenen hé.
          Nu ga ik stoppen want we zijn hier stilaan het topic van boudini aan het vervuilen.
          Het ga jullie goed allemaal.

          Comment


          • #20
            Re: werkzaamheden op zee?

            Oorspronkelijk geplaatst door YannickVanNauw Bekijk bericht
            Dit zie je inderdaad niet alle dagen op strand liggen. Ondanks de weinige reacties vind ik dit een sterke foto die perfect belicht is. De wolken met het zonnetje erdoor zijn magnifique, en het rood/wit van de paal steken goed af!
            +1 Ik volg ook.

            Comment


            • #21
              Re: werkzaamheden op zee?

              klassieke landschapsfotografie met een toch wel heel vreemd element op de voorgrond. Verrassende mooie foto!

              Comment


              • #22
                Re: werkzaamheden op zee?

                goed gezien en in beeld gebracht ,grts Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #23
                  Re: werkzaamheden op zee?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Sorry als het verkeerd over komt, maar de derdenregel in fotografie is volgens mijn weten toch niet hoe jij het omschrijft.
                  Wikipedia kan natuurlijk ook verkeerd zijn want iedereen kan daar zijn verhaal op kwijt, zowel de foute als de juiste.
                  En wanneer ik verkeerd ben, ben ik de eerste om toe te geven, ik kan maar bijleren hé.
                  Mensen die dagelijks Wikipedia gebruiken weten wel beter maar misschien is het wat duidelijker met onderstaand artikel.

                  29 september 2015, 17:00 Pas je de regel van derden toe in je landschapsfoto, dan krijg je als snel een kloppende compositie. Maar hoe pas je de regel
                  Om vooruit te komen, moet je soms een stap terug doen...

                  Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: werkzaamheden op zee?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Foto Gerard Bekijk bericht
                    Mensen die dagelijks Wikipedia gebruiken weten wel beter maar misschien is het wat duidelijker met onderstaand artikel.

                    http://zoom.nl/artikel/cursussen/236...richtlijn.html
                    Bedankt voor je toelichting Gerard.
                    Ik was dus volledig juist in wat ik schreef in #9 en jij had het volledig verkeerd met wat je schreef in #14.
                    Toch blij dat je het nu na twee maanden snapt en dat je nu weet dat de derdenregel niks te maken heeft met drie zaken die je ziet in een foto.

                    Comment


                    • #25
                      Re: werkzaamheden op zee?

                      Voor mij mag je het formaat 16:9 hanteren door boven te croppen zodat horizon op 1/3 komt te liggen.
                      Dan ben je dat stukje uitgebrande lucht al een beetje kwijt.
                      De compo is dan ook beter.
                      Mooie foto.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #26
                        Re: werkzaamheden op zee?

                        Geeft diepte aan de foto!

                        mvg

                        marcel

                        Comment


                        • #27
                          Re: werkzaamheden op zee?

                          Heel mooie belichting! prachtig!
                          Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
                          Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

                          Comment


                          • #28
                            Re: werkzaamheden op zee?

                            Ik ga me niet mengen in de gevoerde discussie maar ben het Eddy eens wat de lucht betreft. Het komt me overigens voor, dat ik een foto van dezelfde aard op dit forum enkele maanden terug al eens gezien heb. Toch een leuke plaat.
                            Mvg Suske

                            Comment


                            • #29
                              Re: werkzaamheden op zee?

                              Ik ga me niet mengen in de gevoerde discussies, maar ben het eens met de opmerking van Eddy betreffende de lucht.
                              Maar wat me meer stoort maar ik kan me vergissen dat is: dat ik enkele maanden geleden al een dergelijke foto op dit forum gezien heb.
                              Mvg Suske

                              Comment


                              • #30
                                Re: werkzaamheden op zee?

                                Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                                Ik ga me niet mengen in de gevoerde discussie maar ben het Eddy eens wat de lucht betreft. Het komt me overigens voor, dat ik een foto van dezelfde aard op dit forum enkele maanden terug al eens gezien heb. Toch een leuke plaat.
                                Mvg Suske
                                Sorry twee maal ongeveer dezelfde commentaar gepost.
                                Mvg Suske.

                                Comment

                                Working...
                                X