Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat is toch (bijna) hetzelfde maar zoals op de meeste forums allemaal betweters?
O
Sorry als het verkeerd over komt, maar de derdenregel in fotografie is volgens mijn weten toch niet hoe jij het omschrijft.
Wikipedia kan natuurlijk ook verkeerd zijn want iedereen kan daar zijn verhaal op kwijt, zowel de foute als de juiste.
En wanneer ik verkeerd ben, ben ik de eerste om toe te geven, ik kan maar bijleren hé.
Het sop is hier de kool niet waard, maar wat een mooie foto! Misschien bovenaan nog ietsje croppen.......-)
Tsja, ik weet het Sien, maar het is ook nooit goed hé.
Als je een vraag stelt, dan mag het niet.
Als je geen reactie schrijft dan is het niet goed.
Als je wel een reactie schrijft dan valt die reactie in slechte aarde.
Als ik dit alles goed overweeg is het misschien toch maar beter om helemaal niet meer te willen helpen, want hoe je het ook doet, of hoeveel of hoe weinig je het doet, het is altijd voor de één of voor de ander verkeerd.
Ik begrijp meer en meer de mensen die hier voor korte tijd, lange tijd, of definitief afhaken. En wanneer je eens je geheugen opfrist er zijn er hier al wat verdwenen hé.
Nu ga ik stoppen want we zijn hier stilaan het topic van boudini aan het vervuilen.
Het ga jullie goed allemaal.
Oorspronkelijk geplaatst door YannickVanNauwBekijk bericht
Dit zie je inderdaad niet alle dagen op strand liggen. Ondanks de weinige reacties vind ik dit een sterke foto die perfect belicht is. De wolken met het zonnetje erdoor zijn magnifique, en het rood/wit van de paal steken goed af!
Sorry als het verkeerd over komt, maar de derdenregel in fotografie is volgens mijn weten toch niet hoe jij het omschrijft.
Wikipedia kan natuurlijk ook verkeerd zijn want iedereen kan daar zijn verhaal op kwijt, zowel de foute als de juiste.
En wanneer ik verkeerd ben, ben ik de eerste om toe te geven, ik kan maar bijleren hé.
Mensen die dagelijks Wikipedia gebruiken weten wel beter maar misschien is het wat duidelijker met onderstaand artikel.
Bedankt voor je toelichting Gerard.
Ik was dus volledig juist in wat ik schreef in #9 en jij had het volledig verkeerd met wat je schreef in #14.
Toch blij dat je het nu na twee maanden snapt en dat je nu weet dat de derdenregel niks te maken heeft met drie zaken die je ziet in een foto.
Voor mij mag je het formaat 16:9 hanteren door boven te croppen zodat horizon op 1/3 komt te liggen.
Dan ben je dat stukje uitgebrande lucht al een beetje kwijt.
De compo is dan ook beter.
Mooie foto.
mvg,
Eddy
Ik ga me niet mengen in de gevoerde discussie maar ben het Eddy eens wat de lucht betreft. Het komt me overigens voor, dat ik een foto van dezelfde aard op dit forum enkele maanden terug al eens gezien heb. Toch een leuke plaat.
Mvg Suske
Ik ga me niet mengen in de gevoerde discussies, maar ben het eens met de opmerking van Eddy betreffende de lucht.
Maar wat me meer stoort maar ik kan me vergissen dat is: dat ik enkele maanden geleden al een dergelijke foto op dit forum gezien heb.
Mvg Suske
Ik ga me niet mengen in de gevoerde discussie maar ben het Eddy eens wat de lucht betreft. Het komt me overigens voor, dat ik een foto van dezelfde aard op dit forum enkele maanden terug al eens gezien heb. Toch een leuke plaat.
Mvg Suske
Sorry twee maal ongeveer dezelfde commentaar gepost.
Mvg Suske.
Comment