Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit zie je inderdaad niet alle dagen op strand liggen. Ondanks de weinige reacties vind ik dit een sterke foto die perfect belicht is. De wolken met het zonnetje erdoor zijn magnifique, en het rood/wit van de paal steken goed af!
Oorspronkelijk geplaatst door YannickVanNauwBekijk bericht
Dit zie je inderdaad niet alle dagen op strand liggen. Ondanks de weinige reacties vind ik dit een sterke foto die perfect belicht is. De wolken met het zonnetje erdoor zijn magnifique, en het rood/wit van de paal steken goed af!
Een derde regel perfect toegepast, mijn oprechte complimenten
Moet je mij toch eens uitleggen hoor Gerard.
De horizon staat niet op 1/3, het onderwerp zowel horizontaal en verticaal niet op 1/3... (niet dat dit altijd moet hoor).
Maar wat bedoel je dan met "de derde regel perfect toegepast" ?
Moet je mij toch eens uitleggen hoor Gerard.
De horizon staat niet op 1/3, het onderwerp zowel horizontaal en verticaal niet op 1/3... (niet dat dit altijd moet hoor).
Maar wat bedoel je dan met "de derde regel perfect toegepast" ?
Zou ik ook wel eens willen weten.
Alvast iedereen bedankt voor de reacties.
Waarom moet ik mij altijd verantwoorden voor mijn reactie's
Gegroet!!
Van mij moet je u niet verantwoorden, alleen begrijp ik uw stelling niet goed. Volgens mij ben jij de enige die me dat kan uitleggen. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd
Van mij moet je u niet verantwoorden, alleen begrijp ik uw stelling niet goed. Volgens mij ben jij de enige die me dat kan uitleggen. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd
Jullie snappen de een/derde regel niet in een foto?
Ik zie lucht, zee en het strand en dat is perfect in harmonie.
Nu je zin?
Om vooruit te komen, moet je soms een stap terug doen...
Comment