Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waarom niet in kleur, het gebladerte links stoort mij een beetje. Ik heb quasi dezelfde foto en daar had ik het gebladerte rechts en ook dat stoorde mij.
Oeps, dit kon beter denk ik.
Het perspectief oogt hier vreemd, waarschijnlijk ook mede doordat alles wat krap in het kader zit (om niet te zeggen dat er stukken buiten het kader vallen )
De omzetting is ook niet mijn smaak.
Oeps, dit kon beter denk ik.
Het perspectief oogt hier vreemd, waarschijnlijk ook mede doordat alles wat krap in het kader zit (om niet te zeggen dat er stukken buiten het kader vallen )
De omzetting is ook niet mijn smaak.
Helemaal mee eens,
ik vind het op deze manier ook vrij log ogen ...
Dreigende foto. En naar mijn mening is het ook gewoon een lelijke kerk. Dikke grote muur met enkel 2 deurtjes !!
En dan vragen ze zich af waarom sommige kerken leeglopen :-)
Dreigende foto. En naar mijn mening is het ook gewoon een lelijke kerk. Dikke grote muur met enkel 2 deurtjes !!
En dan vragen ze zich af waarom sommige kerken leeglopen :-)
Dreigende foto. En naar mijn mening is het ook gewoon een lelijke kerk. Dikke grote muur met enkel 2 deurtjes !! En dan vragen ze zich af waarom sommige kerken leeglopen :-)
Werner
Om de mooie buitenkant(en) te aanschouwen misschien ?
Vele zaken kunnen beter aan deze foto. De meeste werden reeds opgesomd.
Toning is ook niet mijn ding. Dergelijke toning kan soms eens toegepast worden bij écht heel oude onderwerpen, waarbij men dan iets als 'de oude foto' wil weergeven, maar hier vind ik het toch niet passen. Mijn mening hé.
Comment