Enig commentaar op deze impressie?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grimbergen
Collapse
X
-
-
Re: Grimbergen
Waarom niet in kleur, het gebladerte links stoort mij een beetje. Ik heb quasi dezelfde foto en daar had ik het gebladerte rechts en ook dat stoorde mij.
Comment
-
Oeps, dit kon beter denk ik.
Het perspectief oogt hier vreemd, waarschijnlijk ook mede doordat alles wat krap in het kader zit (om niet te zeggen dat er stukken buiten het kader vallen )
De omzetting is ook niet mijn smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtOeps, dit kon beter denk ik.
Het perspectief oogt hier vreemd, waarschijnlijk ook mede doordat alles wat krap in het kader zit (om niet te zeggen dat er stukken buiten het kader vallen )
De omzetting is ook niet mijn smaak.
ik vind het op deze manier ook vrij log ogen ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Dreigende foto. En naar mijn mening is het ook gewoon een lelijke kerk. Dikke grote muur met enkel 2 deurtjes !!
En dan vragen ze zich af waarom sommige kerken leeglopen :-)
WernerCanon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vjem71 Bekijk berichtDreigende foto. En naar mijn mening is het ook gewoon een lelijke kerk. Dikke grote muur met enkel 2 deurtjes !!
Werner
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-S...k_(Grimbergen)
OT:
De foto staat scheef en de bladeren storen.
Ik ben geen liefhebber van de toning.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vjem71 Bekijk berichtDreigende foto. En naar mijn mening is het ook gewoon een lelijke kerk. Dikke grote muur met enkel 2 deurtjes !!
Werner
Vele zaken kunnen beter aan deze foto. De meeste werden reeds opgesomd.
Toning is ook niet mijn ding. Dergelijke toning kan soms eens toegepast worden bij écht heel oude onderwerpen, waarbij men dan iets als 'de oude foto' wil weergeven, maar hier vind ik het toch niet passen. Mijn mening hé.
Comment
-
Als de buitenkant lelijk is, is dikwijls de binnenkant mooi..NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
Comment