Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles breed uitgesmeerd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alles breed uitgesmeerd.

Voor zover de privacy van het moment. Geen idee wie ooit tot dit besluit is gekomen:

IMG_2253mono

Bedankt voor het kijken.
    Ik vond het met deze kleurtoning mooier dan in zwart wit.

Linkje naar de kleurenversie:https://c1.staticflickr.com/1/516/19...dcb4bd50_b.jpg
    Last edited by Guest5; 30 juni 2015, 12:04.

Re: Alles breed uitgesmeerd.

Een heel goed idee, of goed bedoeld tenminste. Bedoeling is vandalisme of nog erger te voorkomen, of althans een poging tot.
    Qua vandalisme tegengaan is het niet erg goed gelukt. Op de deuren valt het nogal mee, maar dan bekladden ze maar de binnenkant hé.
    Openbare toiletten kampen overal met dit probleem. Ik snap niet wat de bedoeling is van die mannen/vrouwen die dit doen.
    Ik heb trouwens nooit een stift op zak, dus gaan zij die dit doen waarschijnlijk doelbewust naar het toilet met een stift op zak...

Kleurtoning is niet mijn ding, maar dat is smaak. Had je een specifieke bedoeling om links en boven alles scheef te laten ?
    Last edited by Guest17; 30 juni 2015, 12:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Een heel goed idee, of goed bedoeld. Bedoeling is vandalisme of nog erger te voorkomen, of althans een poging tot.
      Qua vandalisme tegengaan is het niet erg goed gelukt. Op de deuren valt het nogal mee, maar dan bekladden ze maar de binnenkant hé.
      Openbare toiletten kampen overal met dit probleem. Ik snap niet wat de bedoeling is van die mannen/vrouwen die dit doen.
      Ik heb trouwens nooit een stift op zak, dus gaan ze waarschijnlijk doelbewust naar het toilet met een stift op zak om...
      mensen zijn erger dan beesten. Werk zelf in de schoonmaak en de dingen die je dan meemaakt. En niet enkel bij de arbeiders. Bedienden zijn minstens zo erg en hoe hoger op de ladder ...
      Kleurtoning is niet mijn ding, maar dat is smaak. Had je een specifieke bedoeling om links en boven alles scheef te laten ?
      euh, neen. Had waarschijnlijk een lodderig oog. Heb het pas gezien toen ik het hier poste. Ondertussen is de monochrome versie aangepast. Wel speciaal dat het in jouw quote blijft staan, aangezien ik de foto op flickr verwijderd heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
        mensen zijn erger dan beesten. Werk zelf in de schoonmaak en de dingen die je dan meemaakt. En niet enkel bij de arbeiders. Bedienden zijn minstens zo erg en hoe hoger op de ladder ...
        euh, neen. Had waarschijnlijk een lodderig oog. Heb het pas gezien toen ik het hier poste. Ondertussen is de monochrome versie aangepast. Wel speciaal dat het in jouw quote blijft staan, aangezien ik de foto op flickr verwijderd heb.
        Tsja nu heb je de eerst geplaatste versie verwijderd en slaat mijn commentaar nergens meer op.
        Best altijd de eerste laten staan, desnoods achter een link, maar volledig verwijderen doe je beter niet.
        Nu zullen de anderen denken, het valt best mee qua scheefte, terwijl ze de eerste mochten zien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Tsja nu heb je de eerst geplaatste versie verwijderd en slaat mijn commentaar nergens meer op.
          Best altijd de eerste laten staan, desnoods achter een link, maar volledig verwijderen doe je beter niet.
          Nu zullen de anderen denken, het valt best mee qua scheefte, terwijl ze de eerste mochten zien...
          normaal zou ik dat doen, maar ik denk dat jou post en mijn update elkaar gekruist hebben vandaar de link. Je kan zien dat ik de update om 12h04 gedaan heb.

Nu ja, men kan de fout nog steeds zien in de kleurenversie. Ik zal deze laten staan zodat men kan zien dat je opmerking terecht was.

In elk geval bedankt voor je commentaren.

Comment

Toffe foto - leuk dat de deuren van de kamertjes open stonden.
            Wel nog wat rechtzetten
            Peter
            mijn website : klik

Comment

+1 met voorgaande! En ben ik blij dat je titel niet 'helemaal' to the point wordt weergegeven
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                +1 met voorgaande! En ben ik blij dat je titel niet 'helemaal' to the point wordt weergegeven
                +1, gelukkig voor de onderhoudsmensen dat het niet uitgesmeerd is :d
                Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
                Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

bedankt voor de commentaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                    zo dacht ik er ook over
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                    X