Heel goed gelukt volgens mij. Ik weet niet waar het spinnetje op zat, maar de rode kleur leid me een beetje af. Door je flash heb je wel harde schaduwen, maar dit stoort me niet echt.
Mvg john
Geel gemakkelijke modelletjes, maar oooh zo schattig.
Het licht is inderdaad nogal hard waardoor je veel reflecties krijgt op de pootjes en haartjes.
Ook wat aan de warme (gelige) kant.
Maar voor je eerste kan dit al tellen.
'k heb even de gemaakte sugesties ter harte genomen en gekeken welke wijzegingen het orgineel kon gebruiken:rood verminderd,tint minder levendig(close to real-life nu) en het licht aangepast.
bedankt voor de tips!
ps;John,het beestje zat op de geperforeerde metalen tafel buiten,het rood is van de vespa die er naast geparkeerd stond en door de gaatjes zichtbaar was. ;-)
Duidelijk de update.
Ik was deze morgen al komen kijken, maar vond het eigenlijk niet zo goed, vooral door de kleuren die nogal onrealistisch leken. Bij deze is dit in uw update weggewerkt.
De update is inderdaad een wereld van verschil! ik ken niets van macro, heb dit zelf nog nooit gedaan.
Voor een eerste poging is dit meer dan verdienstelijk toch!!
Maar ik zie wel wat hooglichten de bokeh op de pootjes die wat afleiden, zal waarschijnlijk reflecties van de flits zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door bart salembierBekijk bericht
Maar ik zie wel wat hooglichten de bokeh op de pootjes die wat afleiden, zal waarschijnlijk reflecties van de flits zijn.
ik heb even gekeken hoe ik dit kon oplossen.gelukkig wou hetzelfde spinnetje(denk ik toch) vandaag nog eens even poseren.
twee dingen anders aangepakt;dof vergroot (f14 ipv f9) en een kortere flitstijd.
de nabewerking heb ik ook maar tot het minimum beperkt,overdaad schaadt...
Comment