Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat weinig reacties de laatste tijd, maar laat ons dat niet tegenhouden. Een HDR opname, die ik nadien eens wat heb bijgewerkt met Nik Colour efex.
Alvast bedankt voor jullie mening:
Wat het nut van HDR bij deze is blijft me onduidelijk en trouwens ik merk geen verandering. Laat de foto goed wezen met zijn diepgang en sfeer, ik vind het best tof.
Wat het nut van HDR bij deze is blijft me onduidelijk en trouwens ik merk geen verandering. Laat de foto goed wezen met zijn diepgang en sfeer, ik vind het best tof.
Ik vind het een goede en subtiele HDR, anders ging er nooit zoveel detail in de foto geraken.
Toppertje vind ik ;-)
Wat het nut van HDR bij deze is blijft me onduidelijk ...
De zon staat achter het gebouw. Dan kan je je toch voorstellen welk effect de schaduwen zouden hebben op het totaal beeld.
De HDR is zo goed toegepast dat je de natuurwetten vergeet
De zon staat achter het gebouw. Dan kan je je toch voorstellen welk effect de schaduwen zouden hebben op het totaal beeld.
De HDR is zo goed toegepast dat je de natuurwetten vergeet
Eens. Maar daar is eventueel nog wel wat aan te doen.
Toch wil ik zeker een compliment geven voor de mooie compo. Je wordt door de 2 oevers mooi de verte ingebracht.
Scherpte op de gebouwen mag wat mij betreft iets meer zijn. Misschien een overweging waard om het boompje (en weerspiegeling) weg te toveren ?
Comment