Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De kien

Wat weinig reacties de laatste tijd, maar laat ons dat niet tegenhouden. Een HDR opname, die ik nadien eens wat heb bijgewerkt met Nik Colour efex.
    Alvast bedankt voor jullie mening:

Re: De kien

Ik ben sowizo weg van de luchten die jij weergeeft de reflectie in het golvende water maakt dit af!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooi gedaan. Je bent begonnen met een goede foto en hebt hem prima afgewerkt in nabewerking.

Comment

Wat het nut van HDR bij deze is blijft me onduidelijk en trouwens ik merk geen verandering. Laat de foto goed wezen met zijn diepgang en sfeer, ik vind het best tof.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

prachtig beeld om bij weg te dromen....
          https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Prachtige foto, maar van de nabewerking ben ik iets minder fan... persoonlijke smaak natuurlijk
            Greetz
            Dirk
            Always happy to learn !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Wat het nut van HDR bij deze is blijft me onduidelijk en trouwens ik merk geen verandering. Laat de foto goed wezen met zijn diepgang en sfeer, ik vind het best tof.
              Ik vind het een goede en subtiele HDR, anders ging er nooit zoveel detail in de foto geraken.
              Toppertje vind ik ;-)
              Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
              Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Niet overdreven HDR, prachtige lucht.
                Grt
                Eric

Comment

HDR zoals het toegepast moet worden, mooi en verzorgd.
                  Heb nog zoveel te leren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                    Ik ben sowizo weg van de luchten die jij weergeeft de reflectie in het golvende water maakt dit af!
                    Ik volg hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Wat het nut van HDR bij deze is blijft me onduidelijk ...
                      De zon staat achter het gebouw. Dan kan je je toch voorstellen welk effect de schaduwen zouden hebben op het totaal beeld.
                      De HDR is zo goed toegepast dat je de natuurwetten vergeet

Comment

Zoals ik hier de HDr bewerking zie, ga ik er mij ook eens een beetje mee moeten gaan bezig houden. Zeer mooi beeld.

Comment

Niets op aan te merken. Heel mooi beeld en knap afgewerkt !!

Mvg john
                          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                            De zon staat achter het gebouw. Dan kan je je toch voorstellen welk effect de schaduwen zouden hebben op het totaal beeld.
                            De HDR is zo goed toegepast dat je de natuurwetten vergeet
                            Eens. Maar daar is eventueel nog wel wat aan te doen.
                            Toch wil ik zeker een compliment geven voor de mooie compo. Je wordt door de 2 oevers mooi de verte ingebracht.
                            Scherpte op de gebouwen mag wat mij betreft iets meer zijn. Misschien een overweging waard om het boompje (en weerspiegeling) weg te toveren ?
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                            X