Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed in beeld,men kan de verstuiving voelen.
Mvg
Suske
Ik kan hem ruiken, wat niet wil zeggen dat je foto stinkt hoor . knap beeld en goede omzetting, ik vraag me toch af wat het geeft als je onderaan 2 a 3 cm cropt.
Zeker niet slecht, maar ik denk dat deze beter tot zijn recht kom in kleur.
Er stonden wel nog geen bladeren aan de bomen, vandaar misschien in zw/w gezet ?
Oorspronkelijk geplaatst door YannickVanNauwBekijk bericht
Ik kan hem ruiken, wat niet wil zeggen dat je foto stinkt hoor . knap beeld en goede omzetting, ik vraag me toch af wat het geeft als je onderaan 2 a 3 cm cropt.
Dan wordt de foto iets kleiner Yannick Voor de vorm en de sfeer heb ik deze keuze gemaakt.
Zeker niet slecht, maar ik denk dat deze beter tot zijn recht kom in kleur.
Er stonden wel nog geen bladeren aan de bomen, vandaar misschien in zw/w gezet ?
Als ik zwartwit opteer is dat een bewuste keuze Djivan. Bladeren of geen heeft daar geen invloed op !
Bedankt voor de reacties aan iedereen.
Een laatste vriendelijke dank voor wie nog reageerde, alvorens deze af te sluiten. Ondertussen het stof uit de sensor gehaald en de geur uit mijn neusgaten gespoeld !
Comment